limit FUP

Otázka

  • 0

Dobry den ,

pracujem v zahranici a potrebujem info ohladne prekrocenia FUP ako sa da opatovne pokracovat vo volani/sms/data bez toho aby nemusel platit poplatky navyse kedze mam pausal L. Nikde nieje pisanie info ohladne FUP nakolko mame v ramci magenti bezplatne volanie medzi sebou.

Plati rovnaky limit FUP aj pri biznis pausal pripadne existuje daka ina varianta ako predist FUP plateniam

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @lubo...1987

odpoveď od @Samer303 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže  

Prajem pekný deň
 
Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Po 4 mesiacoch ak sa vrátiš na Slovensko na 14 dní tak sa roamingové poplatky prestanú účtovať, ale zas len na 4 mesiace.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/roaming-v-eu

Tu je riešenie ako postupovať keď ti účtujú roamingové poplatky:

Citát

Správanie zákazníka sa vyhodnocuje vždy za 120 predchádzajúcich dní. Ak sa zákazník, ktorý platí roamingový príplatok, vráti na Slovensko a za posledných 120 dní strávi na Slovensku viac ako 50% času a spotrebuje viac ako 50% minút, SMS, MMS alebo dát, Slovak Telekom mu prestane účtovať roamingový poplatok.

Toto bohužiaľ nijako asi neobídeš keďže roaming síce je ako keby zrušený a využívaš svoje dáta a minúty tak isto ako doma, ale je to zabezpečené takto, aby si nevyužíval dlhšie ako 4 mesiace svoje služby v zahraničí, čiže ak si dlhodobo v zahraničí a nechodíš späť na Slovensko na dlhšiu dobu tak odporúčam ti jedine zaobstarať si simkartu v tom štáte kde pracuješ. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar