Aktivacia Wi-Fi zabudovaného v ONT HG8245

Otázka

  • 0

Ako otestovať WiFi zabudovaný v ONT HG8245 aby som zistil, či to vôbec chcem?

Už s tým bojujem cez 2 týždne:

- Najprv som to skúšal podľa manuálu dostať sa do menu (nešlo)

- Volal som na technickú podporu (aktivovať to nevedia, musím cez objednávku)

- Dávam objednávku prvý krát  (nevybavené, lebo Telekom má v databáze pôvodné ONT bez wifi)

- Dávam objednávku druhý krát, tentokrát to zadali ako Porucha (nevybavené, došla SMS že chyba nie je na strane Telekomu)

- Dávam objednávku tretí krát, tentokrát to zadali ako Reklamácia (nevybavené, neprišla notifikácia SMS)

 

Dnes to skúsim zadať štvrtý krát......

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

13 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @yves01,

pošli mi kontakt na Teba do súkromnej správy. Preveríme to.

Pekný deň

Terka

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahoj @yves01,

pošli mi kontakt na Teba do súkromnej správy. Preveríme to.

Pekný deň

Terka

 

@Terka,

moje kontaktné údaje boli odoslané.do správy.

Vopred ďakujem.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

nechaj ten huawei v bridge za neho daj nieco poriadne  ako napríklad asus rt ac87  a mas po probleme, aktivaciou wifi prejde zariadenie do routovacie rezimu 

Editoval GIGN1987

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

nechaj ten huawei v bridge za neho daj nieco poriadne  ako napríklad asus rt ac87  a mas po probleme, aktivaciou wifi prejde zariadenie do routovacie rezimu 

Technicky verim ze toto je najlepsie riesenie, ale ak mozem usetrit jeden spotrebic, tak preco nie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Terka

Včera po !2:00 mi volal automat z čisla 0800/123555 že či je porucha odstránená.

Tak som zadal že nie je nakoľko nevidím žiadnu zmenu na ONT :-(

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak mi to konečne včera začalo fungovať. Moj prvý dojem z HG8245 je celkom dobrý.

Pokrytie rodinného domu takmer identické s predchádzajúcim TP-Linkom. Základné veci čo som v Menu hľadal som aj našiel.

Akurát sa musím vzdať druhého pásma 5GHz a protokolu AC. Toto však nie každé zariadenie podporuje, takže to prežijeme.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @yves01,

Ďakujem za spätnú väzbu a tiež zato, že nám pomáhaš udržiavať fórum priateľským a produktívnym prostredím pre všetkých členov.

Prajem pekný deň 

Terka

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den Terka, 

presne rovnaku situaciu ako @yves01 v tomto fore riesim kvoli nedoslednosti technika pri preregistracii stareho ONT na nove v systeme  uz 9y den a objednavka z 11.6.2018 na prepnutie GPON koncoveho zariadenia z rezimu bridge do rezimu router nie je ani po dvoch urgenciach vybavena, wifi stale nebezi. 

Pani Terka skuste prosim vas zaintervenovat v tejto veci tiez, kedze po cerstvej skusenosti s rovnakym problemom u @yves01 viete presne co treba v tejto veci urobit. 

Nie som chronicky stazovatel, ale miera tolerancie u mna v tejto veci uz zacina pretekat a zvazujem reklamaciu.

Vopred dakujem a prajem pekny den

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @m_sms,

napíš mi prosím do súkromnej správy kód adresáta z faktúry a pozriem sa na to. Ak to bude možné rada pomôžem.

Ďakujeme za Tvoj príspevok a tiež zato, že nám pomáhaš udržiavať fórum priateľským a produktívnym prostredím pre všetkých členov.

 

Prajem pekný deň

 

Terka

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobry den Terka, 

presne rovnaku situaciu ako @yves01 v tomto fore riesim kvoli nedoslednosti technika pri preregistracii stareho ONT na nove v systeme SIEBEL uz 9y den a objednavka z 11.6.2018 na prepnutie GPON koncoveho zariadenia z rezimu bridge do rezimu router nie je ani po dvoch urgenciach vybavena, wifi stale nebezi. 

Pani Terka skuste prosim vas zaintervenovat v tejto veci tiez, kedze po cerstvej skusenosti s rovnakym problemom u @yves01 viete presne co treba v tejto veci urobit. 

Nie som chronicky stazovatel, ale miera tolerancie u mna v tejto veci uz zacina pretekat a zvazujem reklamaciu.

Vopred dakujem a prajem pekny den

 

Držím palce @m_sms, aby sa to vyriešilo.

Moja osobná skúsenosť bola, že otvorením témy tu na fóre som napredoval rýchlejšiie ako volaním cez hotline.

Problém s tým hotline bol, že aj keď sa to otváralo viackrát, nemali schopnosť to dotiahnuť do konca.

Ak teda opomeniem tú skutočnosť, že v špičke sa čaká aj 30 min, kým Ti vôbec zdvihnú telefón.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nemá telekom v ponuke to iste ONT zariadenie s koncovým U? to už ma aj  5GHz . Orange ho ponúka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Nemá telekom v ponuke to iste ONT zariadenie s koncovým U? to už ma aj  5GHz . Orange ho ponúka

Zatiaľ nie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz