Otázka

  • 0

Na faktúre som mala poplatok za mobilný hlas..Ale neviem zaco sa účtuje tento poplatok..Este ani raz som ho n faktúre nemala a až teraz..A neviem presne zaco idem vlastne platiť niečo navyše za ten mobilny hlas..Napíšte mi zaco sa to zauctovalo aby som sa tomu mohla vyvarovať..Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Mobilný hlas sú všeobecne účtované volania na mobily, vo faktúre by malo byť konkrétne rozpísané na akú sieť, príp. zahraničie bolo volané. Ak potrebujete presné vysvetlenie napíšte požiadavku mailom na marketing@telekom.sk, alebo zavolajte na linku 0800 123 456 a tam Vám to  vysvetlia.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

bud napis nazov poplatoku alebo sa spytaj telekomu , my to neviem z tvojho popisu .....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Gabika205,

odpoveď od  @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže  

Prajem pekný deň
 
Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz