Úhrada omeškanej faktúury

Otázka

  • 0

Zdravím, bohužial som meškal s platbou 2 faktúr za mobilný paušál, na základe ktorých som bol nedávno aj odpojený. Dnes boli faktúry vyplatené, no po zaplatení cca 30 min. mi prišla sms správa od Telekomu s textom o dlžnej sume(obidve faktúry dokopy) a zároveň text spomenutý s tým, že suma bude odovzdaná ďalej na vymáhanie a zvýšená o jeho príslušenstvo a zároveň, že splátky bude potrebné dohodnúť s externou firmou ktorá ma bude kontaktovať. Mohol by mi niekto vysvetliť ako postupovať ďalej, alebo len čakať a budem do pár hodín opäť pripijený? Vopred ďakujem za odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

kontaktujte oddelenie pohľadávok na pohladavky@telekom.sk alebo 12 313 (spoplatnená linka) a problém prejednajte priamo s pracovníkmi tohto oddelenia.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @matesovicz,

odpoveď od @mirko1141 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže  

Prajem pekný deň
 
Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar