Úhrada omeškanej faktúury

Otázka

  • 0

Zdravím, bohužial som meškal s platbou 2 faktúr za mobilný paušál, na základe ktorých som bol nedávno aj odpojený. Dnes boli faktúry vyplatené, no po zaplatení cca 30 min. mi prišla sms správa od Telekomu s textom o dlžnej sume(obidve faktúry dokopy) a zároveň text spomenutý s tým, že suma bude odovzdaná ďalej na vymáhanie a zvýšená o jeho príslušenstvo a zároveň, že splátky bude potrebné dohodnúť s externou firmou ktorá ma bude kontaktovať. Mohol by mi niekto vysvetliť ako postupovať ďalej, alebo len čakať a budem do pár hodín opäť pripijený? Vopred ďakujem za odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

kontaktujte oddelenie pohľadávok na pohladavky@telekom.sk alebo 12 313 (spoplatnená linka) a problém prejednajte priamo s pracovníkmi tohto oddelenia.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @matesovicz,

odpoveď od @mirko1141 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže  

Prajem pekný deň
 
Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar