Faktura za vyplatenie paušalu

Otázka

  • 0

Neprišla mi poštou faktúra so šekom na vyplatenie cez poštu. Co mam v takomto prípade robit ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

14 odpovedí na túto otázku

  • 0
okamžite kontaktovať bezplatnú linku 0800123456 spojenie s operátorom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

zaplatit fakturu mozes aj cez Moj Telekom :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je možné navštíviť Telekom centrum s faktúrou, kde platbu dohľadajú a je možné ju zaplatiť v hotovosti v Telekom Centre.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
je to mozne, pocitaj s tym ze kazda platba faktury na predajni byva spoplatnena podla akt. cennika
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
dobry den ja by som sa chcel informovat ohladom faktury co chodi na email. Vsetko som si aktivoval ale neprisla. Prisla len na mobilnu aplikaciu co mam robit?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak ide o nejaku cerstvu fakturu ( napr. za nedavno skoncene zuctovacie obdobie), moze chvilku trvat kym ju dostanes a v aplikacii ju uz mozes vidiet. Ak by ti neprisla do par dni, tak zavolaj na linku a informuj sa co je s nou

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
akoze ide o prvu fakturu. Presiel som na pausal. Ale len na tej aplikacii mi ukazuje fakturu. A neprisla ani cez smsku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@68jozef86 

 

Ahoj, faktúra by ti mala prísť do 48 hodín, daj nám pls potom vedieť, či sa tak stalo.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

takze faktura uz dosla na email a aj ma upozornilo na smske. Lenze nechce mi ju ukazovat na vasej stranke (Moj telekom). A zaplatil som ju ale neukazuje mi ze som ju uz zaplatil. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skus sa po prihlaseni do moj.telekom.sk opat overit kodom cez SMS spravu.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @68jozef86 

 

ak ti Janova odpoved pomohla, mozes ju oznacit ako Riesenie. Mozno to pomoze dalsim uzivatelom.

Dakujeme :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Pokiaľ Vám neprišla faktúra, informujte sa na Call Centre 0800 123 456

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar