to si robíte dobrý deň????

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Zmluvu s Vami som uzavrela na meno po vydaji. Vydatá som už 12 rokov. Naposledy som bola vaším zákazníkom v roku 2013, čo je 5 rokov dozadu. Neviem prečo ste mi poslali faktúru na dievčenské meno????? Keď dotyčná osoba neuzavrela s Vami zmluvu. Žiadam, aby ste okamžite opravili faktúru podľa zmluvy. Číslo faktúry 8210021114. Čo sme už v krajine bláznov???? Alebo ten bordel mám zverejniť. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Napíšte radšej oficiálne mailom Vašu požiadavku na marketing@telekom.sk, toto je Fórum, kde si riadia užívatelia navzájom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar