Uplatnenie zaruky.

Otázka

  • 0

Dobry den.

Vcera mi kurier doniesol novy telefon Lenovo Moto E4. Dnes pri prezerani papierov som zistil ze tam nie je ziadny zarucny list, fakura ani blocek o kupe zariadenia. Ako prebieha uplatnenie reklamacie?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Pre uplatnenie reklamácie nepotrebuješ doklad, stačí ísť na predajňu Telekom a oni si údaje zistia priamo v systéme. Ale od kuriéra si mal dostať doklad o zaplatení:-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň,

v podstate by mala byť v zásielke faktúra - kde je uvedené výrobné číslo, typové číslo zariadenia a pod., ďalej by sa tam mal nachádzať preberací protokol (nie vždy však býva priložený). Každý z týchto dokladov je možné použiť ako záručný list, resp. doklad o nákupe.

Ak budete telefón reklamovať na predajni, tak si v systéme predajca vyhľadá doklad a vy nepredkladáte nič, ale ak budete reklamovať napr. priamo v servise, tak je nutné doložiť niektorý z vyššie uvedených dokladov. Ak ho nemáte, skúste zájsť na predajňu, mali by mať možnosť ho vytlačiť.

Doklad o zaplatení od kuriéra nie je dokladom o nákupe a je to iba doklad pre zákazníka, že odovzdal dobierku, a naopak pre kuriéra, že ju prevzal.

Editoval mirko1141

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, 

doplním @folky26 a @mirko1141

Záručné doklady už nie sú potrebné, ak zariadenie ide reklamovať kupujúci. Ak ide o inú osobu záručný doklad je povinný. 

@Ľuboš

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz