Uplatnenie zaruky.

Otázka

  • 0

Dobry den.

Vcera mi kurier doniesol novy telefon Lenovo Moto E4. Dnes pri prezerani papierov som zistil ze tam nie je ziadny zarucny list, fakura ani blocek o kupe zariadenia. Ako prebieha uplatnenie reklamacie?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Pre uplatnenie reklamácie nepotrebuješ doklad, stačí ísť na predajňu Telekom a oni si údaje zistia priamo v systéme. Ale od kuriéra si mal dostať doklad o zaplatení:-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň,

v podstate by mala byť v zásielke faktúra - kde je uvedené výrobné číslo, typové číslo zariadenia a pod., ďalej by sa tam mal nachádzať preberací protokol (nie vždy však býva priložený). Každý z týchto dokladov je možné použiť ako záručný list, resp. doklad o nákupe.

Ak budete telefón reklamovať na predajni, tak si v systéme predajca vyhľadá doklad a vy nepredkladáte nič, ale ak budete reklamovať napr. priamo v servise, tak je nutné doložiť niektorý z vyššie uvedených dokladov. Ak ho nemáte, skúste zájsť na predajňu, mali by mať možnosť ho vytlačiť.

Doklad o zaplatení od kuriéra nie je dokladom o nákupe a je to iba doklad pre zákazníka, že odovzdal dobierku, a naopak pre kuriéra, že ju prevzal.

Editoval mirko1141

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, 

doplním @folky26 a @mirko1141

Záručné doklady už nie sú potrebné, ak zariadenie ide reklamovať kupujúci. Ak ide o inú osobu záručný doklad je povinný. 

@Ľuboš

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.