Prosím pomoc

Otázka

  • 0

Zdravím,

potreboval by som poradiť. Máme magio TV a k tomu sme si teraz objednali aj internet. Dnes prišla SMS, že objednávka je vybavená, internet je aktivovaný a televízia prolongovaná (aj keď o to sme nežiadali, ale asi to patrí k tomu). V tej SMS boli aj nejaké prihlasovacie údaje, teda login a heslo, ktoré ale neviem kam sa zadávajú. 

Problém však je, že odkedy prišla SMS, tak vôbec nejde televízia. Keď sme si internet objednávali, v telekome nám povedali, že keď príde SMS, treba na 5 minúť odpojiť ZTE router, znova ho zapojiť a potom po asi 20 minútach bude svietiť kontrolka online. Avšak už čakáme asi 40 minút a svietia len kontrolky power a WLAN, čiže nie je ani televízia ani internet.

Vedeli by ste nám niekto poradiť?

Budem veľmi vďačný.

ĎAkujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Skus sa pripojit do routra cez 192.168.1.1  meno admin a heslo je zo spodu routra. V rozhrani nastavenia routra  klikni na internet a wan. do kolonky meno napis login v tvare meno@dsl.. a heslo heslo od sluzby co si dostal v SMS sprave. Router a PC prepoj lan kablom !

Editoval/-a filipec12

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To som urobil, ale nič sa nestalo. 

Proste si myslím, že by mali svietiť tie ďalšie kontrolky. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

svietiit by mali..kontaktuj technicku podporu 0800 123 777

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ešte predtým ako som sa dovolal, som bol oboznámený s informáciou, že na celom území SR evidujú výpadok kvôli nepriaznivému počasiu. Môže to s tým nejako súvisieť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

samozrejme ze moze dnes boli silne burky a mohlo potrhat vedenia alebo odpalit nieco v ustredniach..ale volaj im za to nic nedas :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak som sa dovolal, pán to skúšal na diaľku resetnúť ale nepomohlo, tak to posunul ďalej na nejakú ďalšiu podporu. A vraj ma budú informovať. Som teda zvedavý, kedy dostanem vyrozumenie a či to bude vôbec fungovať.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

zrejme to posunul priamo technikom v terene, do 3 dni by mala byt porucha odstranena

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar