Otázka

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

odpoveď na Vašu otázku my nevieme.

Zistenie výšky faktúry je možné:
- cez zákaznícku linku 0800 123 456 alebo e-mailom na marketing@telekom.sk

- cez samoobslužnú zónu Môj Telekom www.telekom.sk/sso-prihlasenie

Taktiež odporúčam aktiváciu SMS správ o vystavení, splatnosti a úhrade faktúry (nastavíte cez Môj Telekom alebo cez operátora).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Jednorazové SMS notifikácie o faktúre

Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 12345, voľba 1. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:

FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123

FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobia

FKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09

Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, 

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture

 

Môžete si aktivovať posielanie faktúr na email https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @amigo9182,

odpoveď od @mirko1141 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže  

Prajem pekný deň
 
Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

 Jednorazové SMS notifikácie o faktúre

Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 12345, voľba 1. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:

FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123

FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobia

FKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09

Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, 

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture

 

Môžete si aktivovať posielanie faktúr na email https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

Pozor - zaslaná sms na číslo 123 je presmerovaná do súťaže Veľká hra a nie do Telekomu!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tieto SMS už nie je možné aktivovať cez SMS na čislo 123.

K dispozícii sú SMS o vystavení, úhrade a nezaplatení faktúr, ale tie sa aktivujú cez portál Môj Telekom, cez zákaznícku linku alebo emailom na marketing@telekom.sk

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar