Otázka

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

odpoveď na Vašu otázku my nevieme.

Zistenie výšky faktúry je možné:
- cez zákaznícku linku 0800 123 456 alebo e-mailom na marketing@telekom.sk

- cez samoobslužnú zónu Môj Telekom www.telekom.sk/sso-prihlasenie

Taktiež odporúčam aktiváciu SMS správ o vystavení, splatnosti a úhrade faktúry (nastavíte cez Môj Telekom alebo cez operátora).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Jednorazové SMS notifikácie o faktúre

Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 12345, voľba 1. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:

FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123

FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobia

FKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09

Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, 

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture

 

Môžete si aktivovať posielanie faktúr na email https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @amigo9182,

odpoveď od @mirko1141 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže  

Prajem pekný deň
 
Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

 Jednorazové SMS notifikácie o faktúre

Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 12345, voľba 1. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:

FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123

FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobia

FKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09

Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, 

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture

 

Môžete si aktivovať posielanie faktúr na email https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

Pozor - zaslaná sms na číslo 123 je presmerovaná do súťaže Veľká hra a nie do Telekomu!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno v tvare - FKT 08 na číslo 123

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tieto SMS už nie je možné aktivovať cez SMS na čislo 123.

K dispozícii sú SMS o vystavení, úhrade a nezaplatení faktúr, ale tie sa aktivujú cez portál Môj Telekom, cez zákaznícku linku alebo emailom na marketing@telekom.sk

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz