Kúpa magio boxu

Otázka

• 0

Vypršala mi viazanosť na magio a opäť by som rád prdĺžil zmluvu, no zase 24 mesiacov platiť za prenájom boxu sa mi nechce (už som ho asi 10x splatil, stále mám pôvodný). Prečo už telekom neponúka kúpu boxu ako pred pár rokmi a musí sa len draho prenajímať? Alebo prenájom dlhoročným zákazníkom neúčtovať?

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

• 0

oficiálne starý STB za nový nik nevymení jedine ak tak za poplatok okolo 50€ (neviem presnú sumu) ale vždy sa dá hlásiť porucha a následne sa s technikom dohodnúť že je to už niekoľká výmena boxu a poprosiť ho aby vydal nový nepoužívaný kus (ak ho bude mať a nebude zarezervovaný pre novú inštaláciu nemá dôvod ho nevydať) sám som takto menil lebo mi odišiel box s HDD a dali mi na výmenu starý používaný kus s hlučným HDD tak som opäť nahlásil že je chybný a potom som na mieste technikovi povedal čo je vo veci a ten mi dal fungel nový