Otázka

  • 0

od11.10.2017 sme zmenilipaušál na uspatý,od tohtočasu ani faktúra na email,ani sms o spotrebe, ani po volaniach zo zahraničia na Vašu zákazníckulinku. Koncom januára výhražný telefonát o nezaplatených faktúrach v sume cca 121,-euro.omesiac telefonát o sume 224,- euro. už vyplatené.druhé číslo v tmobile od februára 2015do roku apríla 2018 žiadna faktúra na email. Prvá došla  až v apríli.Dakujemtelekom .   Aspon,že chodili sms. Načo máte magentu, ked to nemáte doriešené? blbosť jaktraky. hlavne ked mi došlasms,že mám dlh 224,-eur a všade sa somnou v telekome odmietli baviť lebo paušálnie je na moje meno..  sme dlhoročný zákazníci telekomu.pred 10-timi rokmi sa tieto veci dali urobiť bez problémov. z reklamačného nám odpísali, že je to zo stranz telekomuok. DAKUJEME ešte raz. Ani nečakám odpoved. len konštatujem........

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Čo znamená uspatý paušál? 

Aby Vám chodili faktúry na email je potrebné si túto službu aktivovať aktivovať https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

a takisto odporúčam aktivovať  https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture

informácie o spotrebe nájdete  https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/aka-je-aktualna-spotreba-na-mojom-telefonnom-cisle

Editoval/-a ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar