Otázka

  • 0

od11.10.2017 sme zmenilipaušál na uspatý,od tohtočasu ani faktúra na email,ani sms o spotrebe, ani po volaniach zo zahraničia na Vašu zákazníckulinku. Koncom januára výhražný telefonát o nezaplatených faktúrach v sume cca 121,-euro.omesiac telefonát o sume 224,- euro. už vyplatené.druhé číslo v tmobile od februára 2015do roku apríla 2018 žiadna faktúra na email. Prvá došla  až v apríli.Dakujemtelekom .   Aspon,že chodili sms. Načo máte magentu, ked to nemáte doriešené? blbosť jaktraky. hlavne ked mi došlasms,že mám dlh 224,-eur a všade sa somnou v telekome odmietli baviť lebo paušálnie je na moje meno..  sme dlhoročný zákazníci telekomu.pred 10-timi rokmi sa tieto veci dali urobiť bez problémov. z reklamačného nám odpísali, že je to zo stranz telekomuok. DAKUJEME ešte raz. Ani nečakám odpoved. len konštatujem........

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Čo znamená uspatý paušál? 

Aby Vám chodili faktúry na email je potrebné si túto službu aktivovať aktivovať https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

a takisto odporúčam aktivovať  https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture

informácie o spotrebe nájdete  https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/aka-je-aktualna-spotreba-na-mojom-telefonnom-cisle

Editoval ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar