Servisná správa Telekomu a zmena v menu mobilného telefónu

Otázka

  • 0

Toto sa včera udialo a toto som písal do Telekomu - vie sa k to u niekto vyjadriť.

Zdravím Telekom,
Včera sa mi satala nemilá vec / prekvapenie...
Na mobilný telefón iPhone 7 plus mi prišala servisná správa od Telekomu o aktualizácii nastavení ale nebolo v nej konkretizované o čo ide. Tak som odklikol ÁNO v dobrej viere, že mi to neskomplikuje komfort v mobilnom telefóne. Ale!
V menu telefónu, kde som si vedel manuálne navoliť typ siete (2G, 3G alebo 4G) mi tieto možnosti zmizli a namiesto toho tam mám teraz len možnosť zapnúť / vypnúť 4G a iná sieť sa asi prepína automaticky. Toto ale zásadne NECHCEM, pretože to “zásadne” negatívne ovplyvňuje výdrž batérie a v práci sa mi stáva že sa mi pri takomto režime mnohokrát nedovolajú aj keď sa mobil tvári že je v sietí. Toto isté som riešil pred niekoľkými rokmi a s mojim potešením Telekom vrátil v menu možnosť prepínať madzi 2g 3g a 4g.
Zásadne potrebujem mať mobil natvrdo prepnuté do 2g siete, čo mi Telekom včerajšou servisnou správou znemožnil a to BEZ MÔJHO VEDOMIA, pretože som na to nebol upozornený vopred.
Je možné posleť na moje číslo servisnú správu, takú aby sa to vrátiko do pôvodneho stavu.

podpis

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Tiež mám iPhone 7 Plus. Mal som problém posielať MMS. Tiež som odklikol áno  pri aktualizácii operátora. Treba zavolať na linku poruchy 0800123777. Tam ti pomôžu. Tiež som volal.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a mmsky sa Ti daju posielat ? mne to iste dnes rano vyskocilo odklikol som ano a odvtedy mi nejdu posielat mmsky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak aby som túto problematiku uviedol na pravú mieru, nedávna aktualizácia nastaveni operátora bola mierená na využívanie technológie VoLTE, kde v režimoch siete máte možnosť (z doterajšieho 2G/3G/4G) vybrať si buď len využívanie 3G/2G siete (4G vypnute), 4G siete na volanie a dáta alebo využívanie 4G siete iba na dáta. Toto je štandardný postup pri aktualizácii Applom na službu VoLTE, Telekom v podstate nemal na výber. Ako ste spomínali že máte problém pri 4G so signálom, buď aktivovať službu VoLTE (ak máte Happy alebo nové Ano) alebo prepnut na 4G vypnuté, to by Vám mohlo pomôcť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte,

odpoveď od @Juraj0506 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže  

Prajem pekný deň
 
Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz