bridge mode + vlastní router

Otázka

  • 0

zdravím,

před měsícem jsem řešil na slovensku výměnu telekom routeru za vlastní mikrotik a modem přepnout do režimu bridge, nikdo z telekomu mi nebyl schopen tuto službu ani zavést do jejich systému jako požadavek. Hrozná domluva, musel jsem i na pobočku nikdo nevěděl jak požadavek řešit, jedná se o firemní linku.Jak postupovat nebo kde reklamovat na koho se obrátit aby toto nastavení provedli?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

volat na infolinku 0800 123 456 - napisat im na chat  - ak ani tam nepomozu este mozes skusit technicku podporu 0800 123 777

mas len internet ? lebo ak ano tak si myslim ze sa to neda. napis pls co presne mas

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tak už jsem to řešil a na této lince nejde  ani jedna moznost ani mod bridge ani dat svuj vlastni router, musim cekat rok do vyprseni smluvy a pak zmenit na jiny typ linky(tarifu)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

aky typ linky teraz mas ze to mozes zmenit az potom?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

aky typ linky teraz mas ze to mozes zmenit az potom?

magenta office internet premium 2

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Magenta Office Internet (cez xDSL) sa da nastavit do bridge modu - najdi predajnu s biznis obsluhou, mne to potvrdili napr. v Poluse v BA, ked zavolam, prepnu mi to. Zatial som to nepotreboval, ale da sa to. Niektori predajcovia totiz nevedia, co je to bridge mod.

Ak mas optiku, tak tam je ONT uz od pociatku nastavene na bridge, pokial si si nedal aktivovat WiFi - potom je v router mode.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nejde to z toho duvodu ze je to nastaveno jakou router s wifi a jede pres to zaloha 3g ktera se prepina podle vypadku optiky, tak mi to bylo zdovodneno, a ja rozhodne tu konfiguraci vcetne te zalozni linky nechci prenaset na svuj router

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

je tam rozdiel ak ide o MOI premium a MOI standard , pri premium si nie som isty ci to je mozne. Ja by som asi zavolal na biznis linku 0800 123 500, tam sa specializuju na tieto produkty

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

je tam rozdiel ak ide o MOI premium a MOI standard , pri premium si nie som isty ci to je mozne. Ja by som asi zavolal na biznis linku 0800 123 500, tam sa specializuju na tieto produkty

stalose, volal jsem ale tam mi rekli to samé, takze cekam do pristiho roka a pak tarif zmenim, bohuzel majitel predemnou management linky rneresil tak vzal co mu nabidli.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar