Magio GO nejde

Otázka

  • 0

Chcem sa spýtať,už dlhšiu dobu mi nejde Magio GO v prehliadači chrome -vypisuje chybu stream download failed, v prehliadači mozilla Magio GO ide ale len základné programy-športové nejdu - ide tu niekomu Magio GO v chrome alebo je chyba u mňa? Na mobile to ide bez problémov.

Dakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

38 odpovedí na túto otázku

  • 0

a mozno nie je chyba v appke. vyuzivam ju dost pravidelne a neviem si spomenut na nejaku nefunkcnost (samsung S8 a NTB s WIN10)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to hanba jednoducho. Urobil som všetko presne tak ako je napísané v návode. Pán na linke technickej podpory mi dal úplne nepoužiteľné rady, ktoré som samozrejme už vyskúšal než som mu zavolal. Prepáčte vážení, ale ste jednoducho neschopní !!! Idem pozerať Magio go na mobile a keď mi ten mobil spadne na ksicht už po neviem ktorý raz tak sa nečudujte, že sa Vám čká. Spomínam na Vás. Peknú Popolcovú stredu prajem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Co sa zase deje? >:(

Nefunguju takmer vsetky sk stanice - Go box a magio aplikacia.

Pise ze stream je nedostupny....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

toto by uz mohli nejako vyriesit. Ak obdobne appky funguju tak preco nie tato a stale ta ista odpoved ... DRM

chces dat na svoj box tak nemozes, chces go box tak ho nemaju :( , s appkou som spokojny  ale uz by sa mohli posunut do novej doby 

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To MegaGURU: Ako som písal vyššie, skúšal som resetovať box do výrobných nastavení a ako jedinú aplikáciu som potom dal Magio Go. Bez úspechu. Teraz som dal vynútene zastaviť všetky aplikácie cez Force Stop Apps (vrátane systémových) a bez úspechu. Rovnako som skúsil box aj od-rootovať cez SuperSU (skontrolované cez Root Checker) a bez úspechu. Stále to seká a vypisuje že prehrávanie nie je dostupné lebo root. Takže tak. Ale ďakujem za radu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Takže aktualizácia stavu: už cca týždeň na starej verzii apk nejde vôbec nič, vypisuje že sa nemá spojenie na server. Robí to na 2 rôznych Android TV boxoch. Keď nainštalujem najnovšiu apk Magia Go, tak programy idú sekundu a vypnú sa a už ani ťuk. 

Týmto moja trpezlivosť s Magio Go dosiahla svoj strop. Keďže Androit TV box je už nepoužiteľný a originálne Magio Go TV boxy sú dlhodobo vypredané a nedajú sa ani rezervovať, končím s touto službou a prechádzam na konkurenčné riešenie. Lúčim sa s pozdravom týmu Telekomu ktorý má na starosti túto oblasť.

Urcite ti na tom Android boxe bezi nejaka appka, ktora je oznacena ako screencapture. Jedna sa o ochranu drm systemu kedy ona kontroluje, ci nejaka appka nechce "piratit". Skontroluj si teda spustene appky, ci ti tam nebezi nejake vlc, vnc, ...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takže aktualizácia stavu: už cca týždeň na starej verzii apk nejde vôbec nič, vypisuje že sa nemá spojenie na server. Robí to na 2 rôznych Android TV boxoch. Keď nainštalujem najnovšiu apk Magia Go, tak programy idú sekundu a vypnú sa a už ani ťuk. 

Týmto moja trpezlivosť s Magio Go dosiahla svoj strop. Keďže Androit TV box je už nepoužiteľný a originálne Magio Go TV boxy sú dlhodobo vypredané a nedajú sa ani rezervovať, končím s touto službou a prechádzam na konkurenčné riešenie. Lúčim sa s pozdravom týmu Telekomu ktorý má na starosti túto oblasť.

Editoval/-a murbancok

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Chalani vedeli by ste mi pomôcť? Už dlhšiu dobu mi nefunguje služba Mágio go cez Chrome. stále len preinštaluvávvam plugin a nič nepomáha, sem-tam mi vypíše že to blokuje brána Firewall, ale ja som si to dal blokovať a aj tak mi to nejde. Viete mi s tým pomôcť ? Existuje nejaký zlepšovák na spustenie ? Alebo to môže spôsobovať AVAST antivír ? Ale predtým všetko šlapalo, ale odkedy je tento nový plugin tak to nefunguje

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to yves01: zresetoval som box, ako jedinú aplikáciu som nainštaloval Mago Go a robí to isté ako robilo - idú len niektoré slovenské kanály.. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Asi sa niečo deje s Magio GO. Cez víkend mi to prestalo fungovať... Najprv som myslel že je to niečo sieťové, ale už to trvá dlho.

Nejde mi to ani na MacOs, ani na IOS (Ani na Iphone ani na Ipade).

Magio Go pre IOS tvrdili že sú nová verzia a vyžadovali nové prihlásenie. Skončilo to Request Timeout, nejde nič, ani programTV, ani žiadny kanál.

Na MacOs to pár minút mrzne, žiadna chybová hláška, a tiež nič nejde, ani program TV, ani žiadny kanál. Ikony kanálov sa nevykreslia. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Mám rovnaký problém, ide mi: Jednotka, Dvojka, Markíza, Joj, Dajto, Doma a Joj plus, pri ostatných mi nechce načítať stream. Fungujem na Android TV boxe, na staršej verzii app Magia Go (nová má problém s DRM,  keď som dnes pokusne nainštaloval novú tak vyššie spomenuté programy išli aspoň 2 sekundy kým nakoplo DRM,  zvyšok programov ale ani tam nespravil ani píp). Robí mi to posledných pár mesiacov, pred tým všetko fungovalo vcelku dobre, medzi tým som nič nové na TV box neinštaloval. Skúsil som v predchádzajúcich príspevkoch spomenutý možný softwarový konflikt a povypínal všetky aplikácie okrem Magio Go. Bez úspechu.  Nemáte prosím nejaký typ čo by som mohol ešte vyskúšať? Magio TV Box mi nevyhovuje, nakoľko nepodporuje iné aplikácie ktoré používam.

Mňa napadá len toto: dať ten android do "factory default mode" a všetko preinštalovať nanovo. Android je dosť rozšírený na telefónoch tak to by snáď mohlo chodiť. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mám rovnaký problém, ide mi: Jednotka, Dvojka, Markíza, Joj, Dajto, Doma a Joj plus, pri ostatných mi nechce načítať stream. Fungujem na Android TV boxe, na staršej verzii app Magia Go (nová má problém s DRM,  keď som dnes pokusne nainštaloval novú tak vyššie spomenuté programy išli aspoň 2 sekundy kým nakoplo DRM,  zvyšok programov ale ani tam nespravil ani píp). Robí mi to posledných pár mesiacov, pred tým všetko fungovalo vcelku dobre, medzi tým som nič nové na TV box neinštaloval. Skúsil som v predchádzajúcich príspevkoch spomenutý možný softwarový konflikt a povypínal všetky aplikácie okrem Magio Go. Bez úspechu.  Nemáte prosím nejaký typ čo by som mohol ešte vyskúšať? Magio TV Box mi nevyhovuje, nakoľko nepodporuje iné aplikácie ktoré používam.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Tak som na to konečne prišiel, ide o softwarový konflikt.

Ak beží sůčasne na MacOS VLC player, tak na Magio Go proste väčšina kanálov nejde.

Na tom VLC nemusí nič aktívne bežať, stačí ak aplikácia nie je ukončená - tj. je pod ňou bodka. 

Bolo by fajn keby to niekto vyriešil.

toto je tiež problém aj u mňa.

Stále som nevedel prísť na to prečo mi 90% programov nejde...

Mám Win10 (1803) +  VLC 3.0.0

Editoval/-a silwer74

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

v tvoojom pripade nie, ale to by mohol byt jeden z problemov lebo vela lokalnych providerov vyuziva cinske/japonske a neviem ake IP ... potom to samozrejme nefunguje

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @MegaGURU, myslim ze ano, beriem od Telekomu vsetky sluzby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @yves01, napíš mi prosím do súkromnej správy detailnejšie info, verziu OS, verziu VLC prípadne aj nejaké screeny. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Tak som na to konečne prišiel, ide o softwarový konflikt.

Ak beží sůčasne na MacOS VLC player, tak na Magio Go proste väčšina kanálov nejde.

Na tom VLC nemusí nič aktívne bežať, stačí ak aplikácia nie je ukončená - tj. je pod ňou bodka. 

Bolo by fajn keby to niekto vyriešil.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mohlo by to mat vplyv, zabezpecenie moze obmedzit nejake funkcie. Skus im napisat na techgroup@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zasa mi to zacalo robit. Reinstalacia pluginu nepomohla. 

Mam dojem ze to je na MacOs nejake citlive - viac ako na Windows.....

Menil som len router a zapol firewall v OS. tym to ale snad nebude?

Editoval/-a yves01

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

myslim, ze to je problem v 99% , aspon sa to niekolkokrat potvrdilo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

neinstaloval si nejaky "oficialny" program ? alebo nemenil si antivirus, pripadne nezbehla nejaka aktualizacia ? 

@Pepsi,

antivirus nie ale odinstaloval som 3 programy co neboli z oficialneho "store" a nainstalovel jednu aktualizaciu macOS.

Asi nieco z toho zabralo, zacalo to fungovat.

Dakujem za podporu.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar