aktivacia Magio Go

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Zdravim,

snazim sa aktivovat Magio Go avsak bezuspesne.

Vedel by si mi pomoct? 

ID Kod z faktury: xxxxxx

Dakujem za skoru odpoved

Michal


 

  •  
Editoval Terka
vymazaný ID kód

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0
Citát

Registrácia a prihlásenie do Magio GO

  1. Po objednaní služby počkajte na doručenie SMS s GO ID kódom, ktorý použijete pri registrácii.
  2. V aplikácii Magio GO cez mobil, tablet alebo v PC na stránke www.magiogo.sk/registracia vyplňte formulár:
    • Zvoľte si Používateľské meno.
    • Zvoľte si prihlasovacie Heslo. Heslo musí obsahovať aspoň 6 znakov, 2 číslice a 2 písmená.
    • Uveďte váš e-mail pre overenie používateľa.
    • Do kolónky ID kód zadajte GO ID kód z SMS/e-mailu, ktorý ste prijali po zriadení služby (TV zákazník môže použiť MSTV ID alebo TV ID kód z faktúry)
  3. Po dokončení registrácie sa môžete prihlásiť s vytvoreným účtom (užívateľským menom a heslom) na stránke www.magiogo.sk alebo priamo v mobile či v tablete cez aplikáciu Magio GO.

Obsahuje heslo 6 znakov, 2 číslice a 2 písmená?

https://www.telekom.sk/wiki/televizia/magio-go

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zial, pri registrovani vypisuje hlasku, ze ID Je nespravne... mam ID z faktury, takze nechapem co je zle...

postupujem vid priloha, print screen: Meno: spravny tvar, Heslo podla poziadaviek...fullsizeoutput_1f4b.jpegfullsizeoutput_1f4c.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

nestlačili ste náhodou tlačidlo pre registráciu 2x?

Je možné, že sa Vám prvýkrát nezobrazilo potvrdenie o registrácii, ale registrácia prebehla. Následne po druhom kliknutí už systém hlásil nesprávne údaje.

Ak je to tak ako popisujem, skúste sa Vami zadanými údajmi prihlásiť. Prihlásenie by malo byť úspešné.

Ak nie, tak zavolajte na zákaznícku linku alebo napíšte na marketing@telekom.sk, službu Vám reaktivujú.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

je zaujimave ze v prvom prispevku si uviedol ID a v druhom si ho rozmazal :D (skryj si ho z prveho prispevku alebo napis adminovi) , skus sa prihlasit po loginom co si daval a  kliknut na "zabudli ste heslo" , ak nie tak napis tu 

https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=3&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=781&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=3340&subCategoryId=3340

Magio GO - technicka podpora

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar