Optika SPOMALENY NET!!!

Otázka

  • 0

Mame uz nejaky ten tyzden internet opticky od Telekomu!!

a vidim ze zavadzaju zakaznikov ako vsetky firmy skoro !!

ze sa nehanbia HNUS !!

 

mam optiku 15Mbps/s

max namera mi 12mbps ale to nevadi hej :) som zvyknuty na slovensku ze internet ide pomalsie ako uvadza kazdy (najradsej by som zaplatil nie 10e mesacne ale tolko aku mam rychlost!! ) ide o princip!

 

dalsia vec kazdy den sem tam mi vypadne NET!

+ spomaly sa na nejaky cas

teraz som nameral takuto rychlost...takyto net ze vraj je OPTICKY ? takato rychlost bola asi pred 8 ROKMi!!

 

ychlost stahování
0.86 Mb/s 
Download
 
 
Rychlost nahrávání
0.12 Mb/s 
Upload
 
 
Ping (doba odezvy): 133 ms

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

35 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

teraz uz nameralo tolko (ale aj tak optika sa nema spomalovat ani vypadavat alebo blbnut! tak nerozumiem)!

 

11.65 Mb/s 
Download
 
 
Rychlost nahrávání
0.68 Mb/s 
Upload
 
 
Ping (doba odezvy): 38 ms

 

aj tak kde je tich 15Mb? ked vzdy mam len 12mbps max! to mam teraz platit za 12mbps a nie za 15mbps?potom budu telekomaci spokojny? ZAKAZNIK ked nieco nezaplati vcas uz idu sa vyhrazat a pokuty davat sakra!!ale oni ked si nieco nesplnia tak nic nevadi vsak? len recicky ze napravime to a nic viac !

A nechodte mi vraviet ze nemam nato ROUTER dobry atd!! TELEKOM MA DAVAT TAKY ROUTER ktory pojde MAX rychlostou a nie nejaky lacny smejd a zakaznik si potom musi zaplatit za VLASTNE PENIAZE ROUTER ktory mu da MAX RYCHLOST!! HANBA !!

len zhrabnut prachy **piip** zakaznika a to je tak vsetko a ak zakaznik nieco potrebuje tak sa naslubuje ze sa to spravi a len vyhovaraju sa ze zakaznik ma problem doma nie oni a bla bla (nemam vlastnu skusensot s tymto ale cital som prispevky TU od ludi ! )

Editoval Stanky25

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

rychlost ako pises ti nik negarantuje a router zvlada aj 300. nemas na pozadi nieco spustene ?  meras to cez kabel ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak dam reset routra tak po 10min naskocil net..to uz by malo byt vyriesene s tym vypadavanim? niekto pisal ze to pomaha

 

nie cez wifi meram

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Najobjektívnejšie hodnoty sú vtedy, keď meráte cez kábel.. vyskúšajte.

Ak by nepomohlo, dotlačte optický kábel do zariadenia, reštartujte ONT a ak by nepomohlo, skúste ako vyššie poradil Pepsi - či na pozadí niečo nebeží a pod.

V prípade, že opäť nebude rýchlosť na maxime, volajte technickú podporu 0800 123 777.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

rychlost ako pises ti nik negarantuje a router zvlada aj 300. nemas na pozadi nieco spustene ?  meras to cez kabel ? 

Tak ale pri slabej rýchlosti 15Mb/s by ti mohli garantovať, a teraz už aj 300Mb/s keďže už spustili 1Gb/s (túto rýchlosť ale negarantujú).

V routri asi nebude problém, to musí zvládať túto nízku rýchlosť.

Editoval Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Volal som a ze moze byt chyba v powerline a oni do toho nevidia alebo kable nieco elektrike ci co bla bla zas len sa vyhovaraju ze zakaznikova CHYBA!!

mam router v bratovej izbe a do mojej izby to je 8metrov asi...na rovnakom poschodi sme..a aj tak 1palicka signalu lol..v obyvacke mame od stareho netu este TPLIK a cez ten sa napajam ja....kedze to ma lepsi signal...no a uz teraz nejde odtial net od vcera ako kazali mi RESETOVAT ROUTER (uz iba cez router wifi mi ide net zaujimave)

 

kaslat toto nezaplatim pozadovanu sumu ! a snad si uvedomia ze maju dat zakaznikovi to co ponukaju

 

optika vraj lol...raz ide 0,69mbps potom 14MBps(to je ok)

teraz 4Mbps :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

na tom druhom WIFI (ten rovnaky internet len TPLINK od stareho netu co mame  sa nato napajam ja)

:) cez powerline jeden ide kabel do routra

a v obyvacke druhy powerline ide kabel do TPLINK stareho wifi vysielaca....a odtial s tplinku uz nejde net vraj "bez internetu" pise ak idem napojit.preco? vsetko islo..uz ide len cez router wifi huawei net :)

 

naco je ten powerline ked doriti 8metrov od routru chytim palicku SIGNALU!! dalsi **piip** od firmy telekom

pockam den dva ak to nevyriesia zavolam znova a poiem ze zaplatim len za tolko dni za mesiac kolko dni mi isiel normalne INTERNET a s normalou rychlostou! a snad si uvedomia nabuduce..alebo prejdem na ORANGE! ponukaju tam optiku tiez a 30MBps za 10e nie ako telekom 15mbs za 10e a aj to nevedia garantovat a neustale vypadavanie a spomalovanie NETU !! to kde sme? !!

Editoval Stanky25

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Rýchlosť je najvyššia iba ak sa merá cez kábel ktorý je pripojený priamo do ONT (Huawei). Ak máte powerline, viac routrov, tak je samozrejmé, že rýchlosť bude nižšia keďže signál prechádza viacerými zariadeniami. 

Skúste napojiť PC na kábel, a zmerať rýchlosť. 

A prosím Vás, ktorý máte poweline? Glitel alebo Devolo? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ten lacnejsi :) technik vravel ze to bude stacit lebo nemame poschodovy dom :)

tak asi sa mylil a aj ked sa napojim priamo na router tak raz ide 14mbps potom 4mbps tak nechapem...a to vypadavanie je co za somarinu?ved ten powerline je potrebny nie?

ci co myslis ze dam si optiku cez kabel a bude fungovat len na jednom zariadeni (pc) ? od tkomu same somariny davaju lacne jak vidim a potom ze preco nikomu nejde alebo vypadava

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak dnes nepojde zavolám zas ..Abo nezaplatím im keď net ide do mesiaca asi 40% s tých dni čo my mal ísť normálne Abo odstupujem od zmluvy za porušenie a zavádzanie zákazníka !! A hneď sa uvidí čo urobía:)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Powerline nie je potrebný pre fungovanie internetu. Na prístup do internetu slúži iba ONT. Powerline slúži na rozšírenie internetu prostredníctvom elektrického vedenia do ďalších častí domu kam nie je možné ťahať kábel alebo tam nemá dosah wi-fi. Poprípade na prepojenie Magio boxov.. A práve kvalita elektrického vedenia v dome závisí od rýchlosti internetu.Mám známeho ktorý má tiež takto pripojený PC do siete (cez powerliny), a tiež mu rýchlosť kolíše.

 

 

Editoval mirko1141

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No ak máš ten router TP LINK, skús zavolať na technickú podporu a požiadaj o prepnutie ONT do bridge modu. Vtedy si za ONT môžeš zapojiť ten TP LINK router do WAN portu a primárne sa budeš pripájať na tento router. Je možné, že sa zvýši dosah a taktiež sa možno ustáli rýchlosť. 

A taktiež odporúčam napísať na techgroup@telekom.sk, kde sú vyškolení technici a vedeli by pomôcť možno lepšie ako my tu na fóre. Možno je nutné skontrolovať stav linky, či problém nespôsobuje práve linka, a ak by problém pretrvával, pošlú technika a ten sa na to pozrie priamo v dome.

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mám od tkomu normálne Huawei router ab bratovej izbe čo je 8metrov od mojej izby a v obývačke (2m od mojej izby ) mame tp link ktorý nám ostal ešte keď sme mali starý net 

 

tak jeden powerline žltý kábel ide do routra a druhý powerline je b obývačke a ide do tp linku 

A už ani s toho tp link nejde net od včera čo som volal technikom nech pozrú nato ešte viac to **piip**

 

Že vraj budú analyzovať 3dni potrvá to lol jasne 3dni všetko len oddialuju

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

No ak máš ten router TP LINK, skús zavolať na technickú podporu a požiadaj o prepnutie ONT do bridge modu. Vtedy si za ONT môžeš zapojiť ten TP LINK router do WAN portu a primárne sa budeš pripájať na tento router. Je možné, že sa zvýši dosah a taktiež sa možno ustáli rýchlosť. 

A taktiež odporúčam napísať na techgroup@telekom.sk, kde sú vyškolení technici a vedeli by pomôcť možno lepšie ako my tu na fóre. Možno je nutné skontrolovať stav linky, či problém nespôsobuje práve linka, a ak by problém pretrvával, pošlú technika a ten sa na to pozrie priamo v dome.

 

 

Asi nie lebo opticky kábel nedosiahne do obývačky kde je tp link lebo brat má v izbe ten kábel rovno za domom má okno tak jemu to dali do izby ten kábel opticky aj Huawei router 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Mám od tkomu normálne Huawei router ab bratovej izbe čo je 8metrov od mojej izby a v obývačke (2m od mojej izby ) mame tp link ktorý nám ostal ešte keď sme mali starý net 

 

tak jeden powerline žltý kábel ide do routra a druhý powerline je b obývačke a ide do tp linku 

A už ani s toho tp link nejde net od včera čo som volal technikom nech pozrú nato ešte viac to **piip**

 

Že vraj budú analyzovať 3dni potrvá to lol jasne 3dni všetko len oddialuju

V niektorých prípadoch je nutné urobiť analýzu, a treba čakať. Toto je jeden z nich..

Každopádne, ak sa problém nevyrieši, tak odporúčam žiadať zaregistrovanie poruchy, nech sa na to pozrie technik.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ok vdaka verím že sa to spraví čím skôr

inac aj tak lepšie asi ísť do Orange kde majú za tu cenu istú nie 15 ale 30mbps 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj ja verím že sa to čoskoro vyrieši :)

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skúsil som odpojiť ten powerline od tp linku a iba skúsim na router wifi pripojiť sa Huawei 

 

ale v izbe na pc mám 1 palička signálu lol a na mobile viac aj na ps4 čo tiež v izbe mám ale tam tiež kolíše 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

podla toho ako citam, hoci burliva diskusia :D je problem skor v pokryti signalu ako v dodavani signalu. Je samozrejme ze ak mas stare elektricke kable v stene tak to nepojde tak ako ma a ak mas hrube steny taktiez wifi. ak ale do routra nejde pozadovana rychlost tak toto riesit uz s technikmi.  

som zvedavy na vysledok :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

kaslat toto nezaplatim pozadovanu sumu ! a snad si uvedomia ze maju dat zakaznikovi to co ponukaju

K tomuto len jedno, nezaplať faktúru nemusíš, oni si nič neuvedomia, možno ťa budú jedine upomienkovať a nakoniec ti vypnú úplne internet kvôli nezaplateniu faktúry :) a trikrát v tejto téme nemusíš vypisovať že nezaplatíš faktúru alebo im dáš len peniaze za tie dni kedy ti išiel internet dobre, to ani nikoho nezaujíma.

A ak dobre vidím, stále si neuviedol meranie cez kábel priamo s routra Huawei do ktorého je zapojený optický kábel. Pokiaľ toto nespravíš asi nikto nezistí presný problém keďže jedine týmto spôsobom zistíš či nie je problém v tvojom riešení wifi siete.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

uz opravene

bol technik..ta biela krabicka kde je kabel aj spojka od optiky tak to prerabal kvalitnejsie lebo bol utlm 30 a po opraveni uz 17utlm..cize uz nevypadava a vsetko ide ok :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

merane cez speedmeter

 

31
ms

JITTER

2
ms

DOWNLOAD

14.8
Mbps

UPLOAD

1.0

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a kde moze byt problem teda alebo co mam robit? a aky by mal byt ping?

 

inac ten UTLM 17ked mam je to OK, lebo technik vravel ze 0 nikdy neni ze ked to ide cez opticky kabel do routra a ten to vysiela cez WIFI este ta vzdy je minimalne 15-25utlm

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz