Zaco mam akoze platit ?

Otázka

  • 0

Dobry den

Zhruba skoro pred 2 mesiacmi som zrusil Internet 4G pevny [co znamena ze som ho mal doma a nie v mobile]

Internet som si objednal cez telefon , stym ze bolo povedane ze do 14 dni ho mozem vratit a peniaze mi budu vratene.

Po 6 dnoch som ho vratil , peniaze co bolo presne 39 euro ste mi vratili na predajni . Dostal som doklad o zruseni.

O mesiac nato   po zruseni ! mi pride faktura ze mam zaplatit 3,76Euro za internet .

Nechapal som to , fakturu som nezaplatil . Naco mam nieco platit ked som internet davno zrusil.....

Bol som na predajni v Nitre kde predajca podal poziadavku na preverenie mojej faktury , nasledne o den mi prisla SMS

v SMS bolo napisane : Mily zakaznik aj napriek neopravnenosti Vasej namietky sme fakturu s VS 8205905556 anulovali  a nie je potrebne ju uhradzat. S pozdravom Telecom

Ok fajn , mam to zasebou. [ som si myslel ]

Pred 5 dnami mi zase dosla dalsia faktura s tou istou sumou 3,76Euro ale ma uz iny VS .

Vysvetli te mi oco tu akoze ide ?! Internet pred pomaly dvomi mesiacmi opravnene zruseni peniaze vratene , co vam respective zaco vam mam este platit ????????

Ja uz nic nemam s vasou spolocnostou , internet som vratil do 14 dni peniaze mi boli vratene , za nic som nemal platit kedze som ho vratil skor , Dokonca este aj ten ESET security som do 6 dni zrusil , cize neviem zaco mi akoze fakturujete tuto platbu !

 

Prosim vas o urgentny kontakt a vyriesenie ziadosti nakolko sa vam neda nikdy dovolat a 30km nebudem chodit na aute kvoli takemu nezmyslu do Tcomu...

Kontakt namna 0948 509 021

Marek Chrenko

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

skusali ste napisat na ich stranke na chat ? alebo napisat mail na marketing@telekom.sk ? toto je forum, nie kontaktne centrum 

ta dalsia faktura nebol dobropis ? eset je za 2,51 a telefonne cislo takto verejne uvadzat ..... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Napíšte na marketing@telekom.sk zaevidujú Vašu reklamáciu a odpoveď dostanete mailom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz