Po zaplateni faktury stale neaktivne cislo

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Dobry den, chcem sa spýtat ako dlho treba čakat na aktivaciu čisla ak mam paušal mal som omeškanu faktury ktorú som zaplatil pred 6 dnami a cislo mam stale neaktivne . konkretne sa jedna o čislo 0911513213

Editoval/-a Adamekdave

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Pre rýchlejšie znovupripojenie môžete kontaktovať finančné odd., na tel. čísle 123 13 

prípadne e-mailom poslať doklad o úhrade na pohladavky@telekom.sk   

skontrolovať, či je uvedený správny variabilný symbol a doplniť  tel.číslo, pripadne názov firmy

Editoval/-a ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar