ukončenie viazanosti

Otázka

  • 0

Vážená spoločnosť.Som zákazníkom u Vás už viac ako dvadsať rokov,ale ešte nikdy sa mi nestalo,aby ma nikto vopred neinformoval o končení doby viazanosti môjho paušálu.Doposiaľ som to bral ako samozrejmosť a službu telecomu.Posledný mesiac mi prišla faktúra s vyššou sumou ako obvykle a tak som si zavolal na zákaznícku linku,kde mi slečna oznámila ,že mi viazanosť skončila pred 20 dňami.Vôbec sa mi ani nesnažila niečo zaujímavé ponúknuťVelmi ma to nahnevalo.Vaša spoločnosť mi doposiaľ vždy ponúkla skôr ako mi uplynula doba viazanosti jej predĺženie, alebo zmenu,či novinky.Myslel som si ,že Telecom ako top operátor v roku 2017 ,si váži pravidelné platby a aj dlhoročnú vernosť zákazníka.Vážne uvažujem o prenose čísla ku konkurencii.Som zvedavý ,či ma vôbec niekto bude kontaktovať a niečo mi ponúkne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 1

Jedine cez retenčné oddelenie by si možno dokázal vybaviť zľavu akú si mal doteraz, na predajni či cez pani na infolinke ti povie len to čo je v ponuke pre všetkých alebo zľava cez Magendu. Je to, ale celé smutné, môžeš byť ako chceš dlho verným zákazníkom, ale stále radšej dajú viac vecí tým novým zákazníkom aby ich prilákali ako mysleli na tých starších čo sú v Telekome dlhé roky, byť tebou keby som našiel lepšiu ponuku inde išiel by som hneď, rýchlejšie spraviť prenos čísla ako sa naťahovať so zľavou. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Riso22

napíš mi prosím tvoje číslo do súkromnej správy. 

Ďakujem 

Ľubo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dakujem Ti @Ľuboš za mile prekvapenie, ani som nevedel, ze pomaranc a dycham vzduch su slovenske firmy ponukajuce konkurencne sluzby ake ponuka Telekom. Hoci som ucitel, vidim, ze sa mam co ucit cely zivot...hadat sa o slovicka, ake pravidla som porusil nema zmysel, lebo Ty mas moc a ja len svoje slova, ja Tvoju reakciu nemozem vymazat hoci Tvoj krok nebol uplne eticky v poriadku...ale koho chleba jes toho piesen spievas.

Nehnevam sa za to ludia niekedy nevedia co robia a ci nerobia nieco zle. Maj sa pekne a co najmenej prace s prispevkami Ti zela byvaly klient Telekomu (od roku 1998) :-).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne končí vo štvrtok a nikto sa mi neozval. Ale už som rozhodnutý pre O2, takže si tu námahu ani nemusia robiť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hm,tak mi volal pán z telekomu a ponúkol mi to čo som mal hapy xl bez zlavy za 39,90:D.Vraj sa dá urobiť zľava s Magenta 1 a neviem ešte s čím až na 26e, ale musím si ešte niekoho do nej nájsť.Tak nakoniec ja mám robiť dealera a niekoho nahovárať a ponúkať mu výhody.Kde je teda práca ich oddelenia pre ( styk so zákazníkmi)?Za to že je človek takúto dobu verný jednému operátorovi má takúto vďaku :S.Mal som doteraz program Hapy XL s 50% zľavou a možno vraj ani toto nedostanem,hm .Smutné.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Mne končí vo štvrtok a nikto sa mi neozval. Ale už som rozhodnutý pre O2, takže si tu námahu ani nemusia robiť.

Jedinu výhodu má O2,že je bez viazanosti. Takže,keď nebudem spokojný,tak môžem to zrušiť....Doplatím za mobil (ak som ho bral od O2)a idem preč bez sankcie. Ináč O2 vie dať,také  ceny,ako Orange a Telekom.  O2,už nieje najlacnejší operátor. O2 sa chváli pokrytím,92%.. Dodnes využívajú národný roaming v 2G sieti (Telekomu a Orangeu) na miestách,kde nemajú pokrytie vlastnou sieťou.Toto prepínanie zo siete do siete spôsobuje problémy ( najmä v odľahlejších vidieckých oblastiach). Už,keď chceš,tak lacno ,tak choď do 4-ky,tento operátor je najlacnejší na Slovensku 👍👍👍. Tiež 4-ka má nižšiu kvalitu siete (pokrytie),ešte horšie,ako O2. Prechod podľa mňa nemá význam do  O2. Nižšie ceny vie dať Telekom cez retenčné oddelenie (30-50%),akurát treba vyjednať s retenčným oddelením... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, 

verím, že súhlasíte so mnou a tak ako ostatní členovia fóra dodržiavajú podmienky tak nebudeme robiť výnimky. Chceme tu na fóre udržiavať priateľskú atmosféru a určite nie je v mojom úmysle robiť pravý opak :( 

@tnagy ospravedlňujem sa, ak ste moju správu prijali negatívne

https://forum.telekom.sk/assets/Podmienky_pouzivania_diskusneho_fora.pdf 

Ceníme si angažovanosť a prístup vás všetkých, preto aktuálne nad príspevkami prižmúrim oko (pevne verím, že si túto správu vezmete k srdcu) 

Ľubo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz