vymena telefonu

Otázka

  • 0

Dobry den chcel by som sa spytat nakolko som si vcera u Vas predlzil pausal a knemu telefon samsung galaxy s8 plus ci je mozne ho vratit a zobrat si s9 plus resp. Ci je mozne do niekolkych dni od kupi vratit zariadenie ..Dakujem za odpoved

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

13 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň, 

Ak ste zariadenie brali na predajni, respektíve bol paušál predlžovaný na predajni, tak nie je možné odstúpenie a vrátenie. 

Ak ste ho objednávali cez e-shop, máte možnosť odstúpiť do 14-tich dní. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No bohuzial telefon som bral na predajni... Ako je to mozne ze cez internet sa stornovat da a skrz predajnu nie.. Nieje nejaka ina moznost?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako je možné že sa nedá vrátiť kúpený tovar? Snáď ste si vedomí právami spotrebiteľa? Odporúčam Vám Vašu odpoveď tu pre pána napraviť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ako je možné že sa nedá vrátiť kúpený tovar? Snáď ste si vedomí právami spotrebiteľa? Odporúčam Vám Vašu odpoveď tu pre pána napraviť.

Dobrý deň,

moja odpoveď neobsahuje chybu. Odstúpenie od zmluvy, čiže vrátenie tovaru je dané zákonom o ochrane spotrebiteľa:

Zákonný nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu vzniká len vtedy, keď spotrebiteľ zakúpil tovar prostredníctvom: 

zmluvy uzavretej na diaľku (zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom dohodnutej a uzavretej výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu), a 

zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho (zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom uzavretá za súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho; zmluvy na ktorej uzavretie dal návrh predávajúcemu spotrebiteľ na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho; zmluvy uzavretej v prevádzkových priestoroch predávajúceho alebo prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie bezprostredne po individuálnom a osobnom oslovení spotrebiteľa predávajúcim na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho alebo zmluvy uzavretej počas predajnej akcie alebo v súvislosti s ňou).

Ďakujem za pochopenie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Odôvodním moju odpoveď:

Ak ste na predajni, máte možnosť vo viacerých prípadoch priamo vidieť to, čo kupujete a rozhodujete sa na mieste, zatiaľ čo pri nákupe cez internet alebo telefón tieto veci naživo nevidíte, takže Vám zákon dáva 14 dní (a niektorí veľkí predajcovia aj oveľa viac) na vrátenie tovaru.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

dovolte mi teda oznamit Vam ze telefon samsung s9plus dna 12.3.2018 este na pobocke bohuzial nebol nasledne som nemal moznost ho vidiet a provnat ako uvadzate vo vasej poslednej sprave takze vase tvrdenie nieje v tomto pripade na mieste

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak v tomto prípade sa ospravedlňujem, to som nevedel.

V tejto chvíli pre Vás neviem urobiť nič iné, ako Vás odkázať buď priamo na predajňu alebo napísať expertovi tu na fórum - @Ľuboš alebo na marketing@telekom.sk, malo by sa dať to nejako poriešiť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

najradsej by som chcel ist na pobocku priamo ale najblizsie mozem az vo stvrtok teda pozajtra tak dufam ze sa mi podari vybavit co pozadujem. Zatial dakujem za odpovede :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

V poriadku, rado sa stalo, ale  pre istotu sa však ozvite aj nášmu expertovi, možno bude niečo vedieť taktiež vybaviť :).

 

Editoval mirko1141

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mirko1141 ti to napisal ako to je. Taktiez ked si ides kupit auto a o tyzden budu mat novsiu verziu tak ti ho nevymenia. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

za prve porovnavate jablko s hruskami cenovo myslim hociktore ine veci sa vratit do 14dni a div sa svetu keby objednavam cez i ternet tak aj ten telefon sa zrazu uz vratit da talze vas koment neberiem vobec na vahu a za druhe oni ho v ponuke uz mali lenze pani predavacka mi ukazala s9 klasicky a nie plusko nasledne som uvazil ze ho nechcem a po prichode domov som zistil ze s9 plus ma naozaj 6.2 palcovy display tak som bol nahnevany nebral som s9plus len z dovodu ze som myslel ze ma mensi display kedze ma pani pomylila ale jasne chspem moja chyba...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mate to napisane vyssie , bude len na dobrej voli aby vam ho vymenili , 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

jasne ja chapem nechcem sa hadat ani nikomu robit nejake problemy len ma jednoducho hneva to ze kvoli omylu som ten telefon nezobral no

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz