Vyjadrenie k telekomunikačným sieťam

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

chcem sa informovať ohľadom vyjadrenia k telekomunikačným sieťam, ktoré som zaslal pomocou formulára.

Predpokladám že na danom pozemku na ktorom chcem začať so stavbou rodinného domu nie sú telekomunikačné siete. Pre istotu som si to ale chcel overiť, preto som vyplnil formulár a prišiel mi notifikačný mail kde je uvedené : . "

Vaša žiadosť o Vyjadrenie k existencii sietí u spoločnosti Slovak Telekom, a.s., pod referenčným číslom 6611806671 bola spracovaná a je pripravená na vyzdvihnutie. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že požadovaný dátový súbor vo formáte DGN nie je na predmetnom území k dispozícii a preto Vám nemôže byť poskytnutý (poplatok nebude účtovaný).

Súbory sú pripravené na vyzdvihnutie priamo na linku: súbory na odobratie." 

Znamená to teda že žiadne Vaše siete cez daný pozemok nejdú ? Nechcem zbytočne platiť 13,9 Eur za mapku na ktorej prakticky bude tá istá odpoveď ktorú už mám.

Je teda zmysel stiahnuť a platiť za mapku, ak je uvedené že DGN nie je na predmetnom území k dispozícii ?

Vopred ďakujem za odpoveď.

Chmelár.

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @peterchmelar,

Vyjadrenie o existencii telekomunikačných zariadení je podľa § 66 ods. 6 zákona č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách povinnou prílohou každej žiadosti o vydanie Územného rozhodnutia resp. stavebného povolenia k stavbe, podané elektronický v sume 13,90€. 

V prevzatom vyjadrení sa bude nachádzať informácia, či na vyznačenej parcele stavby (ktorá bola v app zadaná)  „dôjde, alebo nedôjde do styku so sieťami“.

Postup prevzatia posielam v linku:  https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/informacie-pre-stavebnikov-a-developerov

Pekný deň

Ľubo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Ahoj Lubos!

Chcela by som sa spitat, ci sa dá predlzit existujuce vyjadrenie od Vas k stavebnemu povoleniu? 

Alebo musime este raz vsetko vyplnovat?

Cislo vyjadrenia: 6611729468

Editoval Csini

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Csini

každá žiadosť má svoju platnosť, ktorú nie je možné predĺžiť. Je potrebné vyplniť novú žiadosť. 

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj Lubos,

nam prislo vyjadrenie (6611834716), ze cez pozemok siete Slovak Telekom idu.. v situacnom vykrese su ale zakreslene len ako bod napojenie na hranici pozemku (ako aj voda, elektrika..atd). Teraz neviem, ako postupovat a ci to je vobec prekazka.. Mohol by si mi poradit?

Dakujem,

 Marcela

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz