Chýbajúca faktúra

Otázka

  • 0

Na mail ani poštou nám nebola doručená faktúra za január 2017. Ide o priateľove t.c. ale hovori len po anglicky. Kam sa ma obrátiť? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Môžete si na predajni Telekom vyžiadať opis faktúry, telefonicky v pracovné dni na bezplatnom čísle 0800123456 alebo na FB poslať správu https://www.facebook.com/telekom.sk/?ref=br_rs

prístup k faktúram v časti Môj Telekom  https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/preco-v-novom-portali-moj-telekom-nevidim-svoje-faktury?_ga=2.85613597.587137597.1520087524-2068290673.1519731122

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, 

Skúste jeho číslo zaregistrovať na portál Môj Telekom, faktúru odtiaľ môžete stiahnuť. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar