Chýbajúca faktúra

Otázka

  • 0

Na mail ani poštou nám nebola doručená faktúra za január 2017. Ide o priateľove t.c. ale hovori len po anglicky. Kam sa ma obrátiť? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň, 

Skúste jeho číslo zaregistrovať na portál Môj Telekom, faktúru odtiaľ môžete stiahnuť. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Môžete si na predajni Telekom vyžiadať opis faktúry, telefonicky v pracovné dni na bezplatnom čísle 0800123456 alebo na FB poslať správu https://www.facebook.com/telekom.sk/?ref=br_rs

prístup k faktúram v časti Môj Telekom  https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/preco-v-novom-portali-moj-telekom-nevidim-svoje-faktury?_ga=2.85613597.587137597.1520087524-2068290673.1519731122

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar