Faktúra

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

dňa 22.2. mi prišla upomienka, že mám uhradiť čiastku 24, 67, ktorú som hned 23. uhradila avšak variabilný symbol neobsahoval poslednú číslicu 6 (

8202622433) kedže som si túto skutočnosť nevšimla, a som momntálne odpojená neviem sa dovolať ani na linku kde by som si overila, či toto je dôvodom obmedzenia služieb.
Vedeli by ste mi prosím dať vedieť či mám ešte niečo uhradiť ? Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Treba sa spojiť priamo s operátorom, na fóre to nezistis, pripadne napis spravu @Matey

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň,

ak ste zadali zlý VS, tak platba sa automaticky v systéme nespáruje a týmpádom sa pohľadávka ešte tvári ako neuhradená, hoci reálne peniaze na účte majú.

Matey to nevyrieši, keďže sa experti tu na fóre menia, ale najrýchlejšie bude napísať na pohladavky.mob@telekom.sk (mobilné služby) alebo pohladavky.pev@telekom.sk (fixné služby), poprípade z iného mobilu zavolať na finančné oddelenie 12313 (pozor, je to platená linka), a priamo vybaviť problém s finančným oddelením.

 

Editoval/-a mirko1141

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Peto1989
      Dobry den chcem sa opýtat zaplatil som fakturu ale som si neskoro vsimol ze som zaplatil o 40 euro viac ako som mal co sa stane s tymi peniazmy co som poslal navyse mal som platit 137 euro ale som zaplatil 173 euro co mam robit 
    • Od Lubo221
      ahojte. Cchcem sa opytat. mam v mobile aplikaciu o telekomu a neda sa my cez nu zaplatit faktura za magio sluby. Ale pausal vpohode zaplatim. Ako je mozne,ze magio sluzby nie?
    • Od jana.stankovicova
      Pošlite mi, prosím, faktúru za pevnú linku za júl 2021, pretože v emaile nebola priložená.
      Jana Stankovičová, Žilina
    • Od petovavrek
      Dobrý den
      Vcera som si zakúpil za 9.99€ nejakú vec do jednej hry,strhlo mi to peniaze v úctu to je v poriadku ale prečo sa mi táto suma zarátala aj do faktúry aj keď to je už zaplatené?
    • Od peter.szasz354
      Dobry den,
      na svoje ICO mam u Vas dve cisla. Mohli by ste prosim faktury zlucit do jednej?
    • Od daniela.puskasova
      Dobry den prajem,
      prosim Vas chcem sa spytat ohladne faktury za intenet a TV. Fakturu dostavam elektronicky vzdy na zaciatku mesiaca pokryvajucu predchadzajuci mesiac ako fakturacne obdobie.
      Zamestanavatel nam umoznil preplatenie intenetu ale da sa to vyziadat iba do konca juna. Je mozne poslat fakturu za fakturacne obdobie jun do konca juna?
      Vopred dakujem za odpoved