Otázka

  • 0

Dobrý deň,

prechádzala som z kreditu na paušál núkali mi veľa paušálov aj Vaše konkurenčné firmy. Nakoľko som pri Vás už 12 rokov od detstva som sa rozhodla pre Vás. Pani s ktorou som telefonovala mi povedala že po 3 vyplateniach faktúr si  budem môcť k paušálu zobrať  aj nový telefón. Platila som faktúry za telefón už asi pol roka a nikto sa mi neozval, tak som sa rozhodla, že sa pôjdem spýtať na pobočku v meste v ktorom žijem kde mi pani povedala že nemám nárok na nový telefón iba keď si vyplatím zmluvnú pokutu 120 € vezmem si nové číslo, novú kartu a nový paušál. Keď som jej povedala čo mi povedala pani z centrály s ktorou som telefonovala a riešila zmluvu nakoľko mi pani tvrdila, že si to na pobočke neviem vybaviť iba u nej. Pani na pobočke mi povedala, že to je len Váš marketingový ťah a ona za to nemôže. Mám otázku či si takto vážite klientov, ktorý sú Vám verný 12 rokov ?? 

Editoval/-a simonabalazova66

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

nejak tomu nerozumiem...musela si podpísať nejaký nezmysel alebo neviem...že mobil o 3 mesiace???  veď pre prechode z Easy na paušál by si mala hneď mať k paušálu mobil ...aspoň predtým to tak bolo,ja som mal to isté( no pred rokmi)...asi si ten prechod mala riešiť osobne nie telefonicky.Inak hej,novým zákazníkom všetko možné a starým  figu borovú

Editoval/-a oravec55

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

T....R...T  makový tam bolo,už aj tu a na toto je cenzúra ???

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no to mi povedala pani s ktorou som telefonovala ja som jej povedala, že pôjdem na pobočku a ona mi tvrdila do telefónu, že to si tam vybaviť neviem...Zmluvu som nepodpísala zmluvu mi doniesol kuriér a za to, že som ju prevzala som ju aj podpísala :-)  no mali by ten prístup zmeniť lebo o tých starých si prídu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

choď na nejakú pobočku, opýtaj sa tam či môžeš prejsť z Easy na paušál a ak ti povedia že áno,tak rovno povedz že ideš dať podnet na obchodnú inšpekciu lebo ťa oklamali. hlavne že každých 10 minút v telke bliakajú že v najlepšej sieti nie je nič nemožné!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no presne toto mi odporúčali dať to na obchodnú inšpekciu nakoľko mi pani v telefóne niečo tvrdila ale nenašla som  to v Zmluve nemám sa o čo oprieť  :-) ale skúsim sa ísť opýtať toto že čo mi povie potom zavolám na centrálu :-)  

 

Ďakujem za radu :-) 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak by ste zavolali na zákaznícku linku, operátor má možnosť zistiť kto Vám danú objednávku prechodu vybavoval a taktiež môže posunúť požiadavku na kontakt priamo danému kolegovi, s ktorým si to môžete vyjasniť. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar