Otázka

  • 0

Dobrý deň,

prechádzala som z kreditu na paušál núkali mi veľa paušálov aj Vaše konkurenčné firmy. Nakoľko som pri Vás už 12 rokov od detstva som sa rozhodla pre Vás. Pani s ktorou som telefonovala mi povedala že po 3 vyplateniach faktúr si  budem môcť k paušálu zobrať  aj nový telefón. Platila som faktúry za telefón už asi pol roka a nikto sa mi neozval, tak som sa rozhodla, že sa pôjdem spýtať na pobočku v meste v ktorom žijem kde mi pani povedala že nemám nárok na nový telefón iba keď si vyplatím zmluvnú pokutu 120 € vezmem si nové číslo, novú kartu a nový paušál. Keď som jej povedala čo mi povedala pani z centrály s ktorou som telefonovala a riešila zmluvu nakoľko mi pani tvrdila, že si to na pobočke neviem vybaviť iba u nej. Pani na pobočke mi povedala, že to je len Váš marketingový ťah a ona za to nemôže. Mám otázku či si takto vážite klientov, ktorý sú Vám verný 12 rokov ?? 

Editoval simonabalazova66

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

nejak tomu nerozumiem...musela si podpísať nejaký nezmysel alebo neviem...že mobil o 3 mesiace???  veď pre prechode z Easy na paušál by si mala hneď mať k paušálu mobil ...aspoň predtým to tak bolo,ja som mal to isté( no pred rokmi)...asi si ten prechod mala riešiť osobne nie telefonicky.Inak hej,novým zákazníkom všetko možné a starým  figu borovú

Editoval oravec55

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

T....R...T  makový tam bolo,už aj tu a na toto je cenzúra ???

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no to mi povedala pani s ktorou som telefonovala ja som jej povedala, že pôjdem na pobočku a ona mi tvrdila do telefónu, že to si tam vybaviť neviem...Zmluvu som nepodpísala zmluvu mi doniesol kuriér a za to, že som ju prevzala som ju aj podpísala :-)  no mali by ten prístup zmeniť lebo o tých starých si prídu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

choď na nejakú pobočku, opýtaj sa tam či môžeš prejsť z Easy na paušál a ak ti povedia že áno,tak rovno povedz že ideš dať podnet na obchodnú inšpekciu lebo ťa oklamali. hlavne že každých 10 minút v telke bliakajú že v najlepšej sieti nie je nič nemožné!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no presne toto mi odporúčali dať to na obchodnú inšpekciu nakoľko mi pani v telefóne niečo tvrdila ale nenašla som  to v Zmluve nemám sa o čo oprieť  :-) ale skúsim sa ísť opýtať toto že čo mi povie potom zavolám na centrálu :-)  

 

Ďakujem za radu :-) 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak by ste zavolali na zákaznícku linku, operátor má možnosť zistiť kto Vám danú objednávku prechodu vybavoval a taktiež môže posunúť požiadavku na kontakt priamo danému kolegovi, s ktorým si to môžete vyjasniť. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz