Nefunkcna appka Telekom

Otázka

  • 0

Dobry den,

 

Po aktualiyacii aplikacie Telekom na najnovsiu verziu vam aplikacia nefunguje. Proste vzdy pyta PIN kod ci som na WIFI sieti alebo na 4G sieti. Zadam spravnz PIN kod a nasledne sa zavrie. Reinstalacia, deaktivacia a znovu aktivacia aplikacie nepomohla.  Mam LG G4. Predtym aplikacia fungovala bezproblemov. Podla komentarov z Google Play nie som sam ktory ma takyto problem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Už je to v poriadku?

skús aplikáciu odinštalovať a opätovne nainštalovať

 prihlásiť sa cez dátovú mobilnú sieť, pri vypnutom WiFi pripojení

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Citát

Napíšte nám na aplikacia@telekom.sk bližšie informácie (telefónne číslo, screen obrazovky, typ mobilu a OS)

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte,

 

Po poslednej aktualizacii z 27 Februara 2018. Uz to funguje, ked som to skusal na rychlo. Chyba  bola niekde v appke.  Vyvojar v google play napisal ze sa na to pozru. Evidentne nasli tam chybu a este 27 Februara 2018 ju aj opravili.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz