Faktúra

Otázka

  • 0

Dobrý deň prajem, už som Vám písala pred mesiacom ohľadom výšky faktúry. Minule som pochopila že som mala dáku zľavu. No teraz nechápem že používam rovnaké služby a faktúra sa mi navyšila viac ako o 2€... 

Mária Bučova Posluchova 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

zavolaj na infolinku alebo im napis na chat a fakturu ti vysvetlia, tu sa my nedotrame k tom kde je problem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Patrikpeklansky
      Dobry den chcem sa opytat nechtiac som poslal sms a prisla mi 50€ faktura da sa to nejako zrusit ra platba? Ak ano dakujem za porademiea
    • Od janaambrozyova
      Dobrý deň, vo faktúre  8255963622  mám vyfakturovanú položku (Náklady vymáhania - upomienka * 4,99 † 1 4,99 †). 
      16.3. mi bola zaslaná informačná SMS-ka, že som zabudla uhradiť a úhradou sa vyvarujem upomienke 4,99. Pokiaľ Viem, vždy bol na to termín do 4dní a výraz "včasná úhrada" nedefinuje, žiadny časový údaj, do kedy je ešte možné faktúru uhradiť, aby sa upomienka neplatila. Faktútu som uhradila 19.3., doklad prikladám v prílohe.
      Žiadam touto cestou o reklamáciu faktúry z dôvodu nedodržania a nedefinovania platobného termínu, do kedy je možná úhrada faktúry bez sankcie platby upomienky.
      Kontaktovať ma na: janaam*****ova@gmail.com
       
    • Od Maro88
      Dobrý deň. Vzhľadom na moju zlu finančnú situáciu, nemám uhradené 3 faktúry. Chcem sa spýtať v akom štádiu sa nachádza pohľadávka, vedel by som uhradiť aspoň najstaršiu faktúru do konca týždňa. Dalo by sa tak? Chcem predísť odpojeniu. 
      PS: neviem sa spojiť vôbec s operátorom. 
       
      s pozdravom 
    • Od Gejza66
      Skončila sa mi viazanosť  magio internetu XL. Prečo platím už tri mesiace  o 8 Eur viac ??? Nedostal som od Vás žiadne upozornenie !!! Hanba !!!
    • Od vladek
      Pretože nemám čas riešiť navýšenie SIPO, uhrádzam faktúry začiatkom mesiaca.
      1. Prišla mi faktúra, splatnosť 18.3.2020
      2. Bola uhradená 16.3.2020 zo Slov. Sporitelni na účet T.. do Slov.Sporitelni, na výpise je uvedené že platba bola pripísaná na účet. (rovnaký účet ako predchádzajúce 2 faktúry)
      3. Dnes som dostal info o nezrealizovanej platbe a požiadavke vykonať úhradu do Tatrabanky (???)
      4. Skontrolujte si: 1095932501/8254209174.
      5. Prečo je na faktúre účet v Slov.sporit., keď akceptujete len Tatrabanku?
      6. Prečo musím strácať čas riešením tohto problém a nestačí krok 2?
      7. Nie je mi jasné, ktoré doklady /ak by som ich pripojil/ vidia všetci a ktoré len  zodpovední v Telekome!
      Ďakujem za okamžitú odpoveď.