Sprístupnenie faktúr v sekcii Môj Telekom

Otázka

  • 0

Príjemný dobrý večer,

rada by som na zákazníckom portále Môj Telekom mala prístup k svojim faktúram, čo mi však moje momentálne oprávnenie "Na čítanie" neumožňuje.

Moja snaha nasledovať návod ako tento problém odstrániť a faktúry sprístupniť nebola úspešná. Súčasnú delegáciu som vymazala a pripojial som produkt prostredníctvom možnosti pripojenia "Mobilné telefónne číslo". Po odhlásení a opätovnom prihlásení mi opäť portál píše, že mám nedostatočné oprávnenie na prezeranie faktúr.

Pripojenie cez "Rodné číslo" neviem dokončiť, pretože po zadaní ID kódu mi vypíše "Pri spracovaní vašej požiadavky nastala chyba" (ID kód som získala nasledovaním návodu na "Zobrazenie ID kódu")

Takto som sa ale dostala do nikdy nekončiaceho kolotoča.
Stretol sa už niekto s takýmto niečím a pozná riešenie z tejto prekérnej situácie?

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

ja osobne som sa stretol s týmto problémom - svojpomocne to neodstránite. Najrýchlejším riešením je napísať e-mail s popisom problému na data@telekom.sk, technici sa na to pozrú.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Maria_Enders,

odpoveď od @Pepsi som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz