Vie niekto pomoct?

Otázka

  • 0

Dobry den, dostal som nasledovne vyjadrenie : "v prvom rade prijmite prosim, ospravedlnenie za sposobene komplikacie a nekompletne informacie pri zriadovanie sluzby Magio Sat.

Sluzbu evidujeme aktivnu v ramci chytreho balicka spolu s internetom a verim, ze sluzby budete vyuzivat k Vasej spokojnosti. Postou Vam zasielam opravene dodatky, to znamena, bez aktivacneho poplatku za Magio box s nahravanim a poplatku za technika. Vystavenim opravnej faktury v sume 49,98 € s DPH som taktiez zabezpecila vratenie tychto poplatkov. To znamena, ze aj napriek tomu, ze vo fakture tieto jednorazove poplatky budu nauctovane, je potrebne si fakturu o tuto sumu ponizit, kedze nasledne Vam bude zaslany dobropis.

Za porozumenie Vam dakujem.

S pozdravom

Slovak Telekom, a. s.

Ing. Katarina Smidova

Akokolvek citam, nechapem tento paradox, bola vystavena opravna faktura, napriek tomu dostanem chybnu????Fakturu mam sam ponizit? Ved to system nepusti!  Dnes som ju dostal, tak som ju podla instrukcii teda "ponizil", vytlacil som ju, hodil na zem, poskakal po nej, vynadal, chcel som i pomocit. Staci to, prosim? 

Nuz a dnes som dostal "opraveny" dodatok k zmluve. Foto je v prilohe.

Idem do BA na centralu Telekomu, vo vestibule na recepcii sa nahlas a razne opytam: "Ktora z Vas je p. Smidova?"

P2071451.JPG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

a preco si jej tu reklamaciu ci mail ci co to je neotocil? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

výška faktúry mminus  49,98 € s DPH  = ...., toto zaplať cez IB a hotovo , na pobocke od teba vezmu este 2€

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pepsi, mne to je jasne, len som nedostal ziaden avizovany dobropis, sam si svojvolne nemozem znizit sumu na vystavenej fakture, system to moze evidovat ako nedoplatok.Taketo veci zvykli riesit tym ze sa musela uhradit faktura(i chybna) a potom system znizil dalsie nasledovne. Ide o to ze cela tato odpoved je formulovana uplne zle a vzajomne si tam odporuju informacie.Druha vec je "profesionalne" opraveny dodatok k zmluve, z tohoto vyplyva, ze do ich systemu sa uz neda spatne urobit zmena.

 

Editoval dusanmalik

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to ti poslali takuto zmluvu ? s perom opravenu ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ved prave, oci mi isli vypadnut.A to sa "unuvali" s tymto profesionalnym riesenim po tyzdni neustálych urgencii.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne tiež prišla sms aby som ponížil fa o 20 Eur. pri reklamácií. Zaplatil som o 20 menej a o týždeň mi prišiel dobropis. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ved asi to i tak urobim, i ked mne slubili najprv poslat dobropis

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nuz, podla instrukcii a pokynov p.Smidovej som uhradil fakturu znizenu o dobropis, ktory som konecne obdrzal. faktura je ale stale evidovana ako NEUHRADENA!!!!!Toto je ale ze uz riadna pakaren!

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar