faktura

Otázka

  • 0

dobry vecer,

neprisla mi faktura za januar, akurat sms, ze mam vystavenu fakturu za obdobie na sumu, a ze mam zrealizovat platbu na ucet s variabilnym symbolom...

prvykrat, co bolo za december faktura prisla, zaplatila cez moznosti na konci faktury...

otazka preco teraz nie, treba nieco k tomu?

dakujem 

renata

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Neuvažovali ste si aktivovať posielanie FA na e-mail ?

Ako si aktivovať posielanie elektronickej faktúry do e-mailu

 

Pre komfortný prístup k svojim faktúram môžete využiť zasielanie faktúr priamo na váš e-mail.

Zákazníci služieb pevnej siete

Zasielanie elektronických faktúr na e-mail si môžete objednať:

  • telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456,
  • osobne v Telekom Centre.

Zákazníci služieb mobilnej siete

Zasielanie elektronických faktúr na e-mail si môžete objednať:

  • zaslaním SMS v tvare EF medzera e-mail na 12323 (napr. EF email@telekom.sk),
  • prostredníctvom portálu www.telekom.sk,
  • telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456,
  • osobne v Telekom Centre,
  • písomne alebo faxom.

 

Aktivácia elektronickej faktúry je bezplatná.

https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/preco-v-novom-portali-moj-telekom-nevidim-svoje-faktury

 

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

 

https://www.telekom.sk/wiki

Editoval/-a ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar