Výpadok 27-28.1. Nejde Internet

Otázka

  • 0

Zdravím. Chcela by som vedieť, prečo nejde Mágio a aj Internet, keď je na stránke písané, že výpadok sa týchto služieb nebude týkať. 

Ďakujem

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

21 odpovedí na túto otázku

  • 0

Píše nám žiaden prístup na internet, aj keď som už skúšala router minimálne 3x reštartovať. Cez kábel je to isté. Pripojí nás, ale nie je žiadne pripomenie k internetu. Mágio TV nefunguje absolútne.  DSL nám svieti, Online nesvieti. 

Editoval/-a Annie123SK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne tiez nejde od deviatej rana internet ani magio dsl na ciernom pri cadci.Uz som skusal vsetko podla navodu a stale nic.Nikdy pred tym som take problemi nemal.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno áno, ja som z Rakovej, takže mám rovnaký problém. Od cca pol 10 mi nejde ten internet.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Najhoršie na tom je keď človek do 28.1. 23.59 má odovzdať vypracované otázky do školy :) ak to nepôjde ani zajtra tak to rip. :'))

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Podľa mňa je Kysucký región začarovaný kruh, kde nikdy nič poriadne nejde xD

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň všetkým,

preveril som si situáciu na technickej podpore, a v okrese Čadca je vypadnutá ústredňa. Na odstránení výpadku sa pracuje.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som tiez z cierneho a tak isto mi nejde internet od rana.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako dlho asi bude približne trvať, kým to v Čadci opravia?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ako dlho asi bude približne trvať, kým to v Čadci opravia?

Neviem Vám zistiť termín odstránenia, ale pevne verím, že do večera to nahodia.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Do budúcnosti ....stačí ak zavoláte na technickú podporu, pokial je v danej lokalite výpadok tak hlasový automat vás na to upozorni. Všetky ústredne sú monitorované nepretržite. Takze ak dôjde k výpadku ľudí v Telekome to ihneď upozorni a hneď začnú konať. Niekedy sa dá porucha odstrániť na diaľku bez potreby výjazdu technikov avšak môže nastať aj zložitejšia situácia ako pretrhnuty kábel alebo odidenie sieťového komponentu v ústredni 

Editoval/-a filipec12
odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prosím vás, ako to aktuálne vyzerá s internetom v okrese Čadca? U nás je stále nefunkčný...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Porucha je odstránená, takže ak u Vás nefunguje, zavolajte na linku technickej podpory 0800 123 777, nahlási sa to ako porucha.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@zuzana231093 ak ti nefunguje stale net  a nie je v lokalite evidovany vypadok je mozne ze poruchu mas iba ty. Z nejakeho dovodu ti mohla "spadnut" linka. Aj to sa stava.  Ak ti svieti kontrolka dsl na cerveno alebo len preblikuje zavolaj na technicku podporu. Budu sa to snazit odstranit na dialku  zrejme  upravou profilu aky´by to nepomohlo tak bude potrebny technicky vyjazd

Editoval/-a filipec12

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar