Prosba o vyriesenie reklamacie od 08/2017

Otázka

  • 0

Dobry den prajem , 

chcem podat staznost na p.Martina Kratochvila ( manazer pobocky N-Centro NR ) z dovodu nevybavenie reklamacie telefonu iphone. V auguste 2017 som priniesla na reklamaciu iphone , ktory sa mi vratil neopraveny pravdepodobne z dovodu nedorozumenia. Spolocnost som opatovne kontaktovala aby sa  nedorozumenie vysvetlilo a telefon mi opatovne poslali na opravu. Nedorozumenie sa vysvetlilo a mala som sa dostavit na pobocku N-Centro  NR  a doriesit znova reklamaciu. Na pobocke mal byt p. Kratochvil do 17.00 , bola som tam za dva mesiace  asi 7 krat a bohuzial som ho nezastihla.  Ked som mala toho uz dost , chcela som si vziat moj telefon, ze pojdem na inu pobocku vyriesit reklamaciu ale povedali ma pracovnici vasej spolocnosti , ze mi moj vlastny telefon moze vydat iba manazer  pobocky , aj ked som mala svoj identifikacny kod telefonu ??? ako sa moze takato nepravdiva informacia podavat zakaznikom??? ako su potom tito pracovnici vyskoleni??  Takze som si ani len nemohla  vyzdvihnut svoj telefon ... Samozrejme , po dlhom prehovarani na pobocke ste mi boli ochotni  zapozicat nahradny telefon , ktory  pochopitelnemusim pouzivat !!!! Kontaktovali ma az v decembri , kde som im vysvetlila ze  sa nemozem dostavit kedzesom  pn od 06.11.2017 , a stale pretrvavam. Chcem Vas velmi pekne poziadat a spolocne vybavenie tejto reklamacie , pretoze som vasim vernym a viac ako 10 rokov zakaznikom, ktory neplati male peniaze.  Zakaznicku linku som kontaktovala viac krat ( dokonca aj dnes ) a tiez som im davala podnet na to aby sa to doriesilo.No bohuzial nechapem , ako sa mozu taketo veci diat a bez riesienia v tak obrovskej a uspesnej spolocnosti. Uprimne , po vybaveni reklamacie rozmyslam o ukonceni spoluprace s vasou spolocnostou a pritom si mozem od vas vziat uz novy telefon od 01.02.2017 ... Velmi som zvedava , ako sa budete snazit vybvit tuto situaciu a dufam , ze s odskodnenim , pretoze ESTE STALE NEMAM TELEFON K DISPOZICII A JE ROK 2018 . 

Za skore vybavenie a kontaktovanie  na tc ...mojej  staznosti vam vopred dakujem.

S pozdravom Michaela Mihaliková

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj @Miska_,

Tvoju reklamáciu som posunul kolegom na doriešenie. Mrzí ma to a verím, že sa to dorieši k Tvojej spokojnosti - osobne na to dohliadnem.

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar