nemožnosť sa dostať na svoje služby

Otázka

  • 0

Súhlasím sa názormi tu mnohých, že celý tento "môjtelekom" je jedna veľká hanba TELEKOMu a je to absolútne nepoužiteľné v podstate. Už samotné prihlasovanie a neustále potrvrdzovanie je horšie, ako sa dostať v banke na svoj internete banking, kde máme peniaze a nie len faktúry a podobné "drobnosti".

Už od 9.1.2018 sa neviem prepracovať k svojim zmluvám a produktom na portáli Môj Telekom (teda neviem prečo, ale nejak ho za tohto stavu neviem prijať ako "Môj" telekom), ktoré som si zakúpi a zaplatil.  Vôbec nepochopím, že ak si ja urobím zmluvu, kde uvediem všetky potrebné identifikačné údaje, tak prečo po prihlásení sa na "Môj" Telekom nemôžem vidieť svoje zmluvy a produkty. Už som dokonca aj podpísal "delegovanie", odoslal poštou a stále nič.  Zmluvy, ktoré mám na svoje IČO, tie sa mi tam zobrazili a viem sa v tom pohybovať. Zmluvu, a produkty, ktoré mám na svoje rodné číslo, sa však dostať neviem. Už mi bolo povedané všeličo, ale žiadna rada nebola účinná. Tak prosím, konečne nech sa k tomu niekto postaví zodpovedne a nech celé toto podstatne zjednoduší, nech sa to dá používať.

Prišla mi do SMS-ky správa, že mám faktúru vystavenú, ale nikde nemám na ňu odkaz. Neviem si to skontrolovať, ale mám platiť???? To snáď nikto nemyslí vážne !!!

Roman

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Bohuzial je to mozne, aj mne sa to stalo nez som presiel ku konkurencii, po 18 rokoch...a tiez som mal delegovanie dokonca aj overeny elektronicky podpis ale kym to nejak v Telekome zacali aj akceptovat, zbalil som si svestky a odisiel inde...za rovnaky pausal mam ovela viac a pristup firmy je daleko od pristupu Telekom...

A toto je dost casty rozoberany problem na fore...

 

Editoval tnagy

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nadavat na Telekom nema zmysel, produkty, ktore ponukaju su fajn. Problemom je tento paskvil Moj Telekom. Zalozil som aj vlakno, kde sme viaceri pisali a upozornovali na nefunkcnost. Mrzi ma, ze nik z kompetentnych tam ani nenazrel, cim nadobudam dojem, ze je zbytocne toto forum. Ziaden z problemov sa ani po case nevyriesil. Najhorsie na tom je,ze aj funkcne casti prestavaju fungovat.  Konkretne priklady nefunkcnosti a nik si nerobi z toho hlavu, aby to vyskusal a zadal na riesenie.

Editoval Marcel
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja osobne som nadával na časť "moj telekom". Sem to písať asi fakt nemá zmysel. Ale písať na FB na Telekom SK asi zmysel má. Tam reagujú. Konečne po viac ako 2-och týždňov sa mi to ankoniec podarilo. Ale aj to až vtedy, keď som na FB napísal znovu, že stále to nefunguje. Tak konečne do pol hodiny som dostal aktivačný mail. A to som tam písal cca o 21:00 hod.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar