ZMLUVA-MOZEM X DELEGOVAT (NEDELEGOVA) A NIC VRATE TO AKO TO BOLO NEDOSTANEM SA ANI K SVOJEJ ZMLUVE,PROSTE JE TO O NICOM A TOHO CO TO VYMYSLE ODPORUCAM OKAMZITE PREPUSTIT !!!L

Otázka

  • 0

Migrácia mobilného telefónneho čísla zo starého portálu Môj Telekom

 
Po migrácii vášho mobilného čísla zo starého portálu Môj Telekom vám bolo toto číslo zmigrované ako delegované s oprávnením Na čítanie. Toto oprávnenie neumožňuje pristupovať k faktúre.

 

Ak chcete prístup k faktúre, môžete urobiť nasledovné:

  1. po prihlásení do svojho účtu kliknite v ľavom menu na Profil a potom na Delegácie,
  2. v časti Delegované na mňa kliknite na Zobraziť delegácie,
  3. pri delegácii migrovaného čísla kliknite na ikonu koša, čím zrušíte danú delegáciu,
  4. pokračujte kliknutím na tlačidlo s troma bodkami v pravej hornej časti a z ponuky vyberte Pripojenie produktov,
  5. z bezpečnostných dôvodov vás portál môže vyzvať, aby ste zadali jednorazový kód pre zvýšenie bezpečnosti (potvrdťe kanál, cez ktorý chcete kód doručiť a zadajte ho),
  6. v časti Čo na seba delegovať vyberte Mobilné telefónne číslo a kliknite na Pokračovať,
  7. vpíšte vaše telefónne číslo, vyberte spôsob overenia cez ID kód a vpíšte váš ID kód a potvrdťe kliknutím na Pripojiť,
  8. po zadaní správneho ID kódu sa vám sprístupní dané telefónne číslo aj s faktúrou.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Plne súhlasim už hodinu delegujem a nedelegujem a neviem sa dostať k fa.z marca.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Choďte do **piip** s celou delegáciou aj s tým **piip**, čo to vymyslel... **piip** že to nefunguje, ako môžete takého **piip** zamestnávať

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar