Proklientský prístup nula bodov

Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

chcem sa opýtať na politiku prístupu ku zákazníkom, ktorá sa vo Vašej spoločnosti uplatňuje? Resp. prečo v takej veľkej spoločnosti nie je možné doriešiť problém, ktorý vznikol zlyhaním ľudského faktora - zamestnanca Vašej spoločnosti? Ako biznis zákazníkovi bol našej spoločnosti pridelený konkrétny obchodný zástupca, ktorý sa doteraz snažil vždy všetko doriešiť. V decembri došlo k uzatvoreniu zmluvy s viazanosťou 24mes. a zakúpeniu MT iPhone X. Požiadavka bola zadávaná cez telefón s prizvukovaním, že telefón má byť poistený vrámci paušálu. Zmluvu aj telefón doručil kuriér a bol prevzatý so spoľahnutím, že všetko je podľa dohody. Keďže išlo o vianočný darček až na štedrý večer došlo k zisteniu, že napriek našej požiadavke nám poistenie dojednané nebolo. Okrem toho od uzatvorenia zmluvy ubehlo viac ako 7 dní a Vami pridelený obchodný zástupca nebol ochotný poistenie vybavitˇ a priznať, že je človek a žiaľ ho nedojednal. Po kontaktovaní nového obchodného zástupcu a návšteve Vašej pobočky bola z ich strany snaha záležitosť riešiť. Ponúkli nám ale už len poistenie, ktoré nie je súčasťou paušálu a ktoré má aj inú sadzbu poistného v dôsledku čoho je o cca 180€ drahšie. Nevidím dôvod doplácať na pochybenia niekoho iného. 

Je smutné, že v snahe udržať si spokojnosť zákazníka neviete navrhnúť zrušenie zmluvy od počiatku dohodou zmluvných strán. Následne by došlo opätovne k uzatvoreniu novej zmluvy s kúpou MT, ktorý by tak bolo možné poistiť za podmienok ako sme od počiatku požadovali.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Čo presne potrebuješ? Ak čakáš odpoveď od telekomu napíš im priamo. Tu na fóre odpoveď nečakaj. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za radu. Aj s tým počítam ale zároveň sa rada podelím s inými o túto nepríjemnú skúsenosť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Najrýchlejšou možnosťou je napísať priamo e-mail na marketing@telekom.sk alebo office@telekom.sk.

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz