služby uvedené vo faktúre

Otázka

  • 0

Dobrý deň, rada by som sa spýtala na text vo faktúre, ktorá nám prišla.

uvádzate, že fakturačné obdobie je  1.12.-.31.12.2017, že túto službu dodávate s dátumom :  31.12.2017, zároveň v texte faktúry je uvedené , že ide o maggio internet L za  1-31.1.2018, takže tomu nerozumiem. Ak ste dodali službu za december, prečo vo faktúre uvádzate, že si preplácame  január 2018 ? 

ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,
V Telecom.sk portali uvadzate obdobia FA
Zúčtovacie obdobie:     08.03.2018 - 07.04.2018 zaplatene

CHIBA! NIE SOM KLIENTOM OD FEBRUARA !
Zúčtovacie obdobie:     08.02.2018 - 07.03.2018  zaplatene
som zákazníkom od 8.3.2018
 
Faktura ktorú som dostal e-mailom 10.04.2018
V popise (nesprávne) : v prílohe Vám posielame elektronickú faktúru za fakturačné obdobie od 08.03.2018 do 07.04.2018. Faktúra je vystavená za služby Telekom.
V prílohe správne v PDF (správne): 08.04.2018 - 07.05.2018
Ktorú som zaplatil cez Visa karou na vašom portali Telekom.sk.
Nikde nevidim FA za obdobie 08.04.2018 - 07.05.2018 ktorú som zaplatil. Namiesto toho evidujet nesprávne februárovú FA!  

Prosím opravit a  uvádzať správne obdobia platby ako je to uvedene na FA.

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

faktury sa platia za mesiac dopredu. @tamokjozef a @alenaadamka kontaktovali ste ich telefonicky, cez chat, email alebo osobne ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,
prosím vysvetliť:

Na telecom.sk - hlavný panel: zaplatená FA - príloha
Posledná faktúra -    detail: Nezaplatena  - príloha  (zaplatiť)

Ďakujem.

 

Nezaplatena FA -www.telekom.sk-2018-04-12-11-26-33.png

Zaplatena FA-www.telekom.sk-2018-04-12-11-25-25.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

to je v poriadku - zatiaľ nedošlo ku kompletnej synchronizácii dát na portáli. Každopádne, faktúra je uhradená, akurát chvíľu trvá synchronizácia zoznamu faktúr.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz