Postup pri reklamácii

Otázka

  • 0

Zdravím, chcem sa informovať, aký postup je pri reklamovaní mobilu, ktorý je braný na paušál a objednávaný cez internet? Kurier mi dal zariadenie s dodatkom k zmluve o poskytovaní verejných služieb, kde je napísaný mobil bez serioveho cisla, iba jeho názov. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 1

pojdes s nim na pobocku so vsetkym co si dostal a potom uz len cakas

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako je spomínané v tejto téme záručný list sa už nedáva iba ak je záručná doba dlhšia ako 24 mesiacov, takto ti stačí ak pôjdeš do predajne kde predložíš faktúru, proste nejaký doklad, že si kúpil tento telefón u telekomu, čiže ten papier o ktorom hovoríš, že len ten máš.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar