Pripojenie produktov - PIN

Otázka

  • 0

Keď si chcem pripojiť produkty pýta PIN, ktorý som obdržala poštou po zriadení služby, ale v papieroch to neviem nájsť. Kde mám hľadať ten PIN, prosím? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

 

Po uzatvorení zmluvy ste poštou dostali PIN kód alebo PID kód. Ak máte zmluvu evidovanú na rodné číslo dostali ste PIN kód, v prípade, že máte zmluvu evidovanú na IČO, dostali ste PID kód / kedysi to bol WEBPID kód/

Môžete požiadať o preposlanie nového kódu na zakaznickej linke 0800123456, alebo osobne na pobočke Telekom

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som poštou určite nedostala žiadny PIN ani PID ani nič iné. Je v tom hrozný zmätok. Zmluvu so mnou uzatvoril obchodný zástupca, na zmluve nie je ani číslo zmluvy, len Kód tlačiva. O mesiac potom mi technik pripojil boxy, tam tiež nie je číslo zmluvy a o tri mesiace neskôr som prišla na stanovisko Telekomu, aby som nahlásila prechod na nižší level služby (mám magio, pevnú linku a internet). Vtedy sa na tlačive Zmluva o poskytovaní služieb... objavili dve čísla zmluvy: pre Magio TV a pre Magio box. Dátum na tejto zmluve je ale zlý - je tu rok 2014, hoci ja som k Telekomu prešla roku 2016 po zrušení UPC. Táto zmluva ale nie je mnou podpísaná, len pracovníkom. Telekomu. A na Vašu stránku Môj telekom, sa ani nedá dostať. V kuse mi posielate overovacie kódy, potom napíšete, že sa nedalo pripojiť, skúste znova, kód stratil platnosť apod. 10 x vypisujem nové heslo...Ďaľšia vec|.: hneď ako som podpísala s Vami tú predbežnú zmluvu v marci 2016, tak hneď v apríli ste zrušili asi 5 filmových staníc, o ktoré som mala záujem. Sťažovala som da, ale odpoveď zamietavá. Je to s Vami beznádejné.!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

ako ste postupovali po prihlásení do portálu Môj Telekom? Pokiaľ nemáte PIN/PID, systém Vás ďalej nepustí. Ak Vám zatiaľ ID údaje neprišli, prosím, navštívte predajňu alebo zavolajte na zákaznícku linku, kde po overení údajov vedia zadať požiadavku na zaslanie kódov. Následne prídu poštou.Jeden z nich - PIN je nutný akonáhle si priradíte produkt na portáli - je nutné priradiť pod rodným číslom a produkty budú už v poriadku pripojené.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to s posielanim PINu cez postu mate biedne, vzdal som komunikaciu s vasim zakaznickym servisom po 3 odpingani ze mam cakat alebo ist osobne na vasu pobocku. PIN postou mi nikdy neprisiel, na 0800123456 mi vzdy radili nech idem osobne na pobocku a na pobocke mi zase radili ze si mam PINznova aktivovat cez portal. Medzicasom ste znova zmenili dizajn portalu (naposledy som tu bol pred rokom), takze uz ani netusim kde by som si mohol skusit aktivovat prepojenie sluzieb  :(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V starej verzii portálu sa dalo požiadať o PIN aj priamo cez portál, teraz jedine predajňa alebo zákaznícka linka. Na predajni Vám povedali zlú informáciu, PIN cez portál aktivovať nejde, pretože bez neho si ani služby nepriradíte. Odporúčam všetko spísať a zaslať e-mailom na marketing@telekom.sk a  požiadať aj touto cestou o zaslanie. Pracovníci preveria dôvody nedoručenia poštou a zabezpečia jeho zaslanie.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar