Zaplatenie faktury

Otázka

  • 0

Dobry den dna 22.12.2017 som zaplatil moju fakturu cez mobilnu aplikaciu. Peniaze mi strhlo z uctu avsak stale sa neukazuje ze je zaplatena. Dnes mi prisla sms od telekomu ze sa blizi datum splatnosti mojej faktury co je zajtra. Jedna sa o fakturu ktoru posielam v prilohe. Neviem ako by som mal postupovat nikdy takyto problem nenastal. Dakujem za odpoved

faktura.png

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 1

Platba sa síce okamžite pripíše na účet, ale dokým to zapracujú systémy, trvá to aj 4 dni. Ja som mal ten istý problém minulý mesiac, tiež od zaplatenia do úplného uhradenia faktúry ubehli 4 dni. 

Netreba sa ničoho báť, zajtra by už mala byť faktúra evidovaná ako uhradená. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

platil si v ramci jednej banky ? lebo ak na iny ucet platba neprebehne hned a ani oni to nebudu mat. pockaj do zajtra a pripadne im zavolaj 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No ja som platil tak ako vzdy. Cez mobilnu aplikaciu tatrabankou s kreditnou kartou.. Vzdy mi do 2-3 dni prisla sprava o potvrdeni faktury avsak teraz uz je to 5 dni a stale nic a zajtra uz by mala byt splatnost... Normalne mi to napisalo ze platba prebehla uspesne a ako obvykle ma to po 10 sekundach presmerovalo na telekom stranku kde bola sprava dakujeme za vasu platbu alebo take nieco. Asi budem musiet teda pockat do zajtra a pripadne tam teda zavolat.  Vdaka za odpoved..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar