Zaplatenie faktury

Otázka

  • 0

Dobry den dna 22.12.2017 som zaplatil moju fakturu cez mobilnu aplikaciu. Peniaze mi strhlo z uctu avsak stale sa neukazuje ze je zaplatena. Dnes mi prisla sms od telekomu ze sa blizi datum splatnosti mojej faktury co je zajtra. Jedna sa o fakturu ktoru posielam v prilohe. Neviem ako by som mal postupovat nikdy takyto problem nenastal. Dakujem za odpoved

faktura.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 1

Platba sa síce okamžite pripíše na účet, ale dokým to zapracujú systémy, trvá to aj 4 dni. Ja som mal ten istý problém minulý mesiac, tiež od zaplatenia do úplného uhradenia faktúry ubehli 4 dni. 

Netreba sa ničoho báť, zajtra by už mala byť faktúra evidovaná ako uhradená. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

platil si v ramci jednej banky ? lebo ak na iny ucet platba neprebehne hned a ani oni to nebudu mat. pockaj do zajtra a pripadne im zavolaj 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No ja som platil tak ako vzdy. Cez mobilnu aplikaciu tatrabankou s kreditnou kartou.. Vzdy mi do 2-3 dni prisla sprava o potvrdeni faktury avsak teraz uz je to 5 dni a stale nic a zajtra uz by mala byt splatnost... Normalne mi to napisalo ze platba prebehla uspesne a ako obvykle ma to po 10 sekundach presmerovalo na telekom stranku kde bola sprava dakujeme za vasu platbu alebo take nieco. Asi budem musiet teda pockat do zajtra a pripadne tam teda zavolat.  Vdaka za odpoved..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz