klamstvo pri zakladani pausalu

Otázka

  • 0

V decembri som si ako vzdy po dvoch rokoch,obnovil pausal.Aku vzdy som sa nechal OKLAMAT...Ako vzdy platim za to iste viac.Moja faktura sa pravidelne kazde dva roky zvysuje.Som vasim zakaznikom viac ako 16 rokov,ale tieto dva budu posledne.A taketo odporucania dam kazdemu.Konkretne:predajca mi ponukol pokracovat v tom istom pausale,ale za zvyhodnenych podmienok,bla,bla,bla.Dusoval sa ze budem platit do 35e-dovtedy som platil 43e.Vcera prisla faktura-50,84e.V priebehu par dni sa pokusim ziskat cele meno zamestnanca a napisem aj nazov pobocky.Hlavne pre novych zakaznikov aby nenaleteli,tak ako ja.ZLODEJI a KLAMARI...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

26 odpovedí na túto otázku

  • 1

Dobrý deň,

ideálne bude skontrolovať faktúru, aby sme vedeli čo konkrétne Vám bolo na takú sumu fakturované.

Je možné, že predajca Vám aktivoval aj nejakú platenú doplnkovú službu alebo sa účtovali jednorazové poplatky.

Ak je všetko správne, na faktúre by ste mali mať fakturovanú položku Happy (váš paušál), ak ste kupovali aj telefón, tak Doplnková časť mesačného poplatku. Najrýchlejšie však bude ak kontaktujete marketing@telekom.sk, prípadne zavoláte na zákaznícku linku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, mohli by ste sem hodit detailnejšie info o vašom paušale, aky bol pred tym, aky je, či ste mal pred tym nejake zariadenie, či ste aj teraz niečo kupil k paušalu, atď. Prípadne sem hodit fotku faktury, pripadne zmluvy, aby som vam mohol pomôcť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den, som v Telekome viac ako 20 rokov. Bohuzial musim potvrdit slova "Miro11". Kazde 2 roky pride nevyhodnejsia ponuka, ale zatial sme sa vzdy nejak dohodli. Tento rok po skoncemi pausalu zase nevyhodnejsia ponuka (Telekom nebol ochotny pokracovat v povodnom pausale za povodnu cenu).Vysledkom je, ze od zajtra som po 20 rokoch v Telekome zakaznikom O2. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ako pisu vyssie , skus pozriet detailne do faktury co tam mas a nie len posledny riadok a zlavu mozes ziskat aj bez vydierania , skus popozerat tu na fore, bolo o tom pisane xy krat (napoveda :magenta)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takze,vcera som navstivil predajnu.V ruke stara faktura aj nova.Nic sa nezmenilo.na starej fakture,ta ista zlava ako na novej.Predajca mi vysvetlil ze nespravil ziadnu administrativnu chybu,vraj mi nemohla byt nefakturovana zlava,kvoli terminu uzavretia zmluvy a fakturacnym obdobim...Moja dalsia otazka:Aka bude moja nasledujuca suma na fa?Odpoved cca25e.Tri krat som polozil tu istu otazku,a tri krat ta ista odpoved.Hlasovy zaznam samozrejme mam...Takze dovidenia za mesiac-klamari.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiez sa mi stalo nieco podobne. Pri obnove pausalu do telefonu prislubena zlava a dohodnuta cena na fakture, ale o tom, ze vam pracovnik aktivuje aj nejaku doplnkovu sluzbu, za ktoru budete platit, ani slovo. Podvodnici.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den. Ako ste dopadli s tymi doplnkovymi sluzbami?? Bo otras. Preskocila som z 02 sem plus este zobrala magio aj internet aj dcerkou sme presli s cislom sem a absolutne nic ziadne zlavy..mala som platit bez tel.15 e s tel 20...a pozeram fa a vkazdej vidim doplnkovu sluzbu..to mi pri podpisani zmluvy nebolo povedane. Ked to ratam vsak 2x tolko dam za tel ?. Poradite 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Stavím sa, že pred podpisom zmluvy si ju ani jeden z vás neprečítal. Hlavne, že mám nový paušál s telefónom. A potom sa tu sťažujete. Len to je platné, čo je na papier dané. Čo kto povedal, alebo nepovedal je nepodstatné. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Ja sa nestazujem ??ale pytam.....len ta informovat o doplnkovej sluzby by mohli.. pretoze uz za to ze mam tel platim viac...(keby ti povedali hned ze budes este viac platit si tel.kupim..nieze ti daju akoze super vyhodny pausal k tel.?)a este si daju dajaku polozku navyse o par eur..jasne precitat...zmluva je zmluva..a potom obchodne podmienky budu mat dalsich 30 stran uz vidim ako by cakali ludia v rade nech si ja milostiva precitam vsetko ??..ked sa dôrazne opytas kolko budes platit mesacne minimalne 2x..dotycna zopakuje tu istu sumu a tadaaaáá na fa iná?...za 16 rokov (az 2 roky som bola v 02..menila len koli zlemu signalu preto zas telekom )hmmmmmm....skusime urcite daco inéé?

Editoval Mimiqa

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

O akú doplnkovú službu sa jedná? 

Mimochodom, aj keby to bolo 100 strán, sadnem si tam niekde nabok a čítam. Preto je lepšie riešiť také veci telefonicky alebo cez internet. Máš tam 14 dní na preštudovanie a prípadné odstúpenie od zmluvy.?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ved to keby clovek vedel. Ked sa spoliehas...ja sa len pytam ci stym dakto daco urobil...neviem o co poriadne ide..len tam mam navyse kolonku doplnkova cast...idem tam osobne nech mi to ta ista dotycna povie☺predsa ocny kontakt ?..je to klissee...ked tak a nakoniec tak?a naj ze doma osobne ti obchodny zastupca ukazuje vysvetluje ..prides na pobocku aa uplneee inak...a realita inaaaaa?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Mimiqa, tak to potom nie je doplnková služba, ale doplnková časť mesačného poplatku. Tá sa účtuje za zariadenie (telefón). 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Alee nech sa paci..ze bez tel budem platit 15 s tel 20..tak som si dajaky vybrala teda...akurat sa mi rozbil displej...a este plus zas za tel?? To preco nepovedali??? Ide im karta ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Mimiqato, že sa Ti rozbil displej, nie je už ich problém. A info Ti dali správne. 15€ bez telefónu. 20€ s telefónom = 15€ paušál + 5€ telefón (doplnková časť mesačného poplatku). Už sa chápeme? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie nechapeme..ja mam este plus ako 15+5? ?a o tom displeji.."telefon som brala len na margo toho ze sa mi rozbil displej na mojom telefone kupenom "..inak by som tel nebrala od nich...zobrala som ho len koli ich zdôrazňovaniu ze budem platit iba 15 +5...a nie ze si este davaju dalsiu polozku navyse..chapeme?? .som si ho mohla kupit??..ide mi o princip  ??....si zober kolkatim ako ciitam daco navyse uctuju...ide im to ??

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No neva...kebyze tu o2 nema blby signal uurcite ma ani nehne sa vratit do telekomu..tymto ma usvedcili tomu co vzdy??este sa opytam berem dalsi pausal pre dceru este teda magio aj internet a tadaaaa oni zlavy nedavaju ???4 veci 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja nerozumiem takýchto ľudí čo plaču že sú v telekome neviem koľko rokov, nepáči sa im čo majú. Ako keby neexistovali ďalší 3 operátori ? 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neplacem ???☺co ked sa prehanaju medzi sebou....len telekom kde byvam co je nova stvrt si porobila optiku....02tu ma na **signal....??..chces pozerat zapas Futbalu mozes len cez orange ????

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Mimiqa, keď to nie je tak ako som napísal ja, tak uveď za čo je tá "položka navyše". Vo faktúre to musí byť uvedené. A na margo tej zľavy, ak máš internet + TV, tak tam máš balíkovú zľavu (tiež uvedené vo faktúre). Tak akú zľavu by si ešte chcela? Skús si tú faktúru otvoriť a prejsť položku po položke. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

..ide mi o princip.chcem vediet zaco platim ?...ze za co zlava xixi napr.zeby za prenos cisel?? Zeby sa vyuzivanie sluzieb??? Nie neuvadzaju za co je doplnkova sluzba..ty si generalny ????

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prídeš si sem pre radu, uvedieš pramálo informácií, človek sa Ti snaží pomôcť a Ty sa ma opýtaš, či som generálny??Nuž, sklamem Ťa. Fórum je vytvorené pre nás, zákazníkov. Čiže som taký istý zákazník, ako si aj Ty. S jedným malým rozdielom - som totiž (zatiaľ) spokojný zákazník. Snáď to predýchaš.?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ved sa uvolni ?...ja som tiez spokojna?to bol fór..ja som sa pytala ludi vyssie ze ako s tym dopadli stymi poplatkami...cakala som od nich dajaku reakciu...ty spokojny zakaznik ⛄?len tak dalej?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Oskenuj fakturu, kludne si premaz citlive info ako meno, adresu... a uvidime ze co to v tej fakture mas a mozno poradime aj lepsie ako teraz. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Sa Ti zdá, že som napätý? Ja som uvoľnený až, až.? Ty srandistka... ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.