Prenos čísla problém/zlyhanie

Otázka

  • 0

Zdravím,

keďže mi skončila viazanosť  v Telekome  chcel som riešiť pokračovanie paušálu. Avšak podľa slov pracovníkov  mi už nevedeli ďalej poskytnúť takú a ani podobnú akciu ako som mal, rozhodol som sa preniesť číslo.

Po pár hodinách mi  prišla sms kde bola ponuka ktorá ma zaujala. Po telefonáte s pracovníčkou Telekomu sme sa dohodli, že mi ponechajú akciu ktorú som dal , stornujú prenos a ostanem naďalej v Telekome. Pár dní bolo všetko OK  a dnes zrazu sms že cislo je prenesené, vyhražná sms o tom že budem platiť zmluvnú pokutu lebo som porušil zmluvné podmienky a preniesol som si číslo.

Hneď ako som mohol šiel som na predajňu kde mi povedali že sa to dá riešiť len reklamáciou a musím čakať. ( podotýkam že teraz nemôžem využívať číslo, čo je premňa dosť dôležité).

Preto sa pýtam či sa to nedá vyriešiť nejako promptnejšie, keďže chyba nieje na mojej strane a nikto mi nevie povedať kedy bude tento problém vyriešený.

ďakujem ze pomoc

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Číslo u operátora kam si podal žiadosť o prenos nie je aktívne?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar