Výmena telefónu

Otázka

  • 0

Všetkých pozdravujem. Som tu zákazníkom už 20 + rokov. Potrebujem vymeniť starý mobil pretože stále mrzne, huawei p8. Paušál mi skončí 9/18 ale nemam nárok na výmenu. Iba keď zaplatim zmluvnú pokutu a ukončim paušál. Alebo keď si otvorim nový paušál, alebo reklamovať mobil. Ani jedna možnosť sa mi nepáči. Je ešte nejaká iná možnosť? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 1

no ja by som v prvom rade mobil vyresetoval, malo by to pomôcť , veď Huawei P8 predsa  nie je  nejaká haraburda so 4 GB internej pamäte... samozrejme predtým zálohovať dáta

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a je v tom mobile vôbec SD karta či sa všetko ukladá do telefónu? aj to môže byť problém,pamäť sa zaplní fotkami a pod. a mobil kolabuje

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jedine počkať do 9/18 alebo možno o pár mesiacov skôr by sa to dalo vybaviť, ale teraz by si to chcel moc skoro, lebo viazanosť máš pomaly jeden rok ešte (no už menej ale zaokrúhlil som nahor), a aj keď si zákazníkom 20+ rokov tak asi výnimku na takú dlhú dobu nespravia. A myslím si, že sa oplatí počkať než platiť zmluvnú pokutu ktorá nebude určite nízka. Odporúčam jedno z dvoch riešení:
- vyskúšať ako bolo spomínané úplny reštart kedy bude telefón ako nový, občas treba takýto reštart spraviť,
- ak ale aj tak bude sekať tak kúp do 200€ kúpiš dajaký kvalitný Xiaomi na jeden rok a akurát potom keď ti skončí viazanosť si kúpiš lepší :) Aj keď si myslím, že by ten reset mal pomôcť keďže môžem z vlastnej skúsenosti povedať, že mal som na mesiac možnosť používať Huawei P8 ktorý bol resetovaný a bola to 4GB verzia a bol celkom svižný a nesekal sa vôbec.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar