Nefunkčný internet

Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcel by som sa opýtať... od stredy 6.12.2017 mi nefunguje internet Magio Internet XL. Myslím si, že je to už dosť dlhá doba na opravu vášho problému.Keďže internet súrne potrebujem chcem sa opýtať ako dlho bude ešte internet nefunkčný ? Ďakujem za čo najrýchlejšiu odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

@TLukino problém vôbec nemusí byť na strane operátora, alebo ak aj je na strane operátora (napríklad sa im "pokazilo" vedenie od tvojho domu/bytu k ústredni ku ktorej si pripojený a ostatné káble sú v poriadku, tak oni o tom nemusia vedieť ak im to neoznámiš) .. preto je dobré, vždy keď ti nejde internet alebo televízia, najskôr skontroluj všetky káble, všetky kontrolky na routeri a ak sa zdá všetko v poriadku (káble zapojené, kontrolky na routri všetky svietia na zeleno), skús ešte reštartovať router, prípadne odpojiť káble, ofúknuť ich a zapojiť naspäť. Posledný krok by som volil, továrenské nastavenia routra, alebo taký "hard reset"... resetnúť router pomocou tlačidla "reset" na routri (niektoré routre to majú ako tlačidlo a niektoré ako takú dierku, do ktorej musíš vopchať špáradlo a chvíľu držať aby sa resetol) POZOR ale, po tomto resete budeš musieť znovu nastaviť router (a pravdepodobne doňho zadať aj PPoE meno a heslo k pripojeniu na internet, ktoré je v zmluve). Ak ti ani tak nepôjde internet, volaj bezplatné číslo - poruchy telekomu - 0800 123 777 tam ťa prepoja s technikom, ktorý pozrie či je problém na ich strane a prípadne ti poradí čo robiť. K telefonátu bude ideálne, ak si zoberieš k sebe zmluvu, môže sa ťa pýtať na číslo účastníka alebo na iné veci (ale neopýta sa na nič, čo by nebolo v tej zmluve).. takže zmluvu do ruky a volaj :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar