Nedorucena faktura za obdobie November

Otázka

  • 0

Dobry den,

 

chcela by som Vas poprosit o preposlanie faktury za obdobie November, pretoze mi nebola dorucena mailom na adresu lenkaa.z@gmail.com ako zvycajne. Cez Moj Telekom sa k fakturam neviem dostat, pretoze neviem ID kod.

Moje udaje su:

Adresát: JANA ZACHAROVÁ
Číslo adresáta: 1186944903

Tel. cislo: 0903 486 222

 

Dakujem.

 

S pozdravom,

 

L. Voltemarova

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

hm toto by som im napisal na chat alebo mailom alebo zavolal

a v tvojom zaujme by som odtial vymazal sukromne udaje 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Otázka na Vás ľudia, viete o tom že všetko čo tu napíšete vidí hocikto? Toto nie je súkromný chat medzi vami a telekomom kde sa vymieňajú osobné údaje. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja sa tiez neviem dopatrat k fakture ktoru som uhradila na zaklade SMS. potrebujem ju do uctovnictva. uhradu telekom dostal. fakturu neposlal  a k fakture sa uz teraz nedostanem lebo to pyta aby som si zadala poziadavky ked chcem na svoje povodne meno a heslo vytlacitt existujuce faktury. ajj kod pyta zadanie poziadavky aj dalsie udaje. neni toho trochu vela na to ked chcem vytlacit okbycajnu fakturu na sukromnu registraciu? na čo je toto vsetko? nakoniec ani cislo telekomu uz od novembra uz neexstuje... cele zle.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@alenkaa218

Dobrý deň,

napíšte požiadavku na marketing@telekom.sk, prípadne zavolajte na finančné oddelenie 12313 (platená linka). Faktúru Vám na základe identifkácie služby vyhľadajú a zašlú e-mailom alebo doporučene poštou.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar