nefunkčný asistent.

Otázka

  • 0

Dobrý deň

Som stálym zákazníkom T-com - u už dlhé roky.

Zo službami som viac menej spokojný.

Popri iných služieb využívam aj službu rodinný asistent.

Končila viazanosť a predlžil som zmluvu na ďalšie dva roky, zároveň som požiadal o výmenu koncového zariadenia z malého telefónu na hodinky.

Nová zmluva bola spísaná 20.11.2017 kód objednávky 

Nové zariadenie bolo doručené kuriérom 24.11.2017

Staré zariadenie bolo deaktivované 24.11.2017 o 23:00

Nové zariadenie do dnešného dňa nebolo aktivované  4.12.2017 12:00

 

Pri spisovanie zmluvy som žiadal o plynulí prechod služby. Túto možnosť aj overil váš zamestnanec telefonicky u technickej podpory.

Sobotu 25.11.2017 som čakal na aktiváciu nového zariadenia.

Telefonicky som sa informoval na vašom zákazníckom oddelení, kde ale mi nevedeli dať vysvetlenie a ani pomôcť.

Pondelok 27.11.2017 som bol na vašom zákazníckom centre. Pracovník zistil že chyba je vo vašom systéme . Zmluva je zaseknutá v pozadí“

Spísal požiadavku na nijaké oddelenie IT kde podľa jeho slov ani oni nemôžu zavolať a urgovať riešenie. Moju mailovú adresu dal aj do kópie aby som bol informovaný o priebehu reklamácie.

Piatok 1.12.2017 som sa bol informovať na vašom zákazníckom centre keďže žiadnu informáciu som nedostal a ani služba nefunguje.

Dozvedel som sa že IT oddelenie poslal správu vášmu zamestnancovi že chyba bude odstránená do 30.11.2017, mňa ale do kópii nedali.

Napriek k tomu služba do dnes nefunguje , zamestnanci na vašom zákazníckom centre mi povedali že oni už viac pre mňa spraviť nemôžu.

Mám teda dotaz.

Čo mám robiť??????

Zhrňme to:

Ide o rodinný asistent, čo zmenená 24 hodinovú službu.

Staré zariadenie vedeli deaktivovať 24.11.2017 23:00.

 dnes 4.12.2017 12:00, nové zariadenie stále nie je aktívny.

 

Prosím o bezodkladné riešenie situácie.

Predpokladám že faktúra bude vystavená bezproblémovo.

Nejde ale o peniaze. Ide o princíp a o starého človeka.

Pokiaľ nie je možné riešenie prosím o zrušenie zmluvy a situáciu budem riešiť ináč.

 

S pozdravom

 

 

 

 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz