VDSL problem s rychlostou

Otázka

• 0

Zdravim, zapojim sa do tejto temy, ide o to ze mam 80/8 Mbps internet. Cez den mavam realne tak 50-55Mbps coz jej OK, ale priblizne uz dva tyzdne , vzdy tak navecer cca od 17-18.00 mi radikalne spomali rychlost cca na 3,00 Mbps , Dnes som mal doma aj technika, samozrejme rano, mi nameral nieeco cez 63 Mbps,

Viete mi prosim niekto povedat ako je mozne ze vzdy vecer mi rychlost klesne aj 20nasobne ?

IMG_20171130_185712.png

Screenshot_2017-11-30-18-55-27-833_org.zwanoo.android.speedtest.png

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

10 odpovedí na túto otázku

• 0

este dodavam info z routra, zariadenia su vzdy pripojene tie iste pocas celeho dna

info o linke DSL z routru.JPG

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

nepomahalo ani resetovanie routra,  technik mi dnes vymenil router ale problem ten isty,

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

Aktualna rychlost o 20:27hod...  

Screenshot_2017-11-30-20-27-49-771_org.zwanoo.android.speedtest.png

Editoval/-a johanes.michal

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

Zdravím. Já to mám to isté. len trochu  iné rýchlosti Operátor mi doporučil vymeniť ROUTER ale ako vidím, to nepomáha, zbytočne vyložené peniaze.

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

Telekom by sa asi mal nad tým trochu viac zamyslieť.a  napraviť to.  Ja mám BELKIN n+, podľa IT to postačuje na to, aby  som dostával takú rýchlosť akú si platím.

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

u nas ADSL-xl 15/5 mb a po 17-18 tej hodine ten isty problem, download 0,85 mb/S, upload 0,45 mb/S, reset nepomohol

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

zdravym.

u mna to iste platim za 15mb a ibe mi 1mb az 2,5.

da sa s tym nieco robyt?

vypovedat zmluvu pre nedodrzanie zmluvnych podmienok zo strany telekomu?

toto je uz vrchol,som nahnevany,mal som ostat pri konkurencii boli omnoho spolahlivejsi.