VDSL problem s rychlostou

Otázka

  • 0

Zdravim, zapojim sa do tejto temy, ide o to ze mam 80/8 Mbps internet. Cez den mavam realne tak 50-55Mbps coz jej OK, ale priblizne uz dva tyzdne , vzdy tak navecer cca od 17-18.00 mi radikalne spomali rychlost cca na 3,00 Mbps , Dnes som mal doma aj technika, samozrejme rano, mi nameral nieeco cez 63 Mbps,

Viete mi prosim niekto povedat ako je mozne ze vzdy vecer mi rychlost klesne aj 20nasobne ?

 

IMG_20171130_185712.png

Screenshot_2017-11-30-18-55-27-833_org.zwanoo.android.speedtest.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

10 odpovedí na túto otázku

  • 0

este dodavam info z routra, zariadenia su vzdy pripojene tie iste pocas celeho dna

 

info o linke DSL z routru.JPG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nepomahalo ani resetovanie routra,  technik mi dnes vymenil router ale problem ten isty,

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aktualna rychlost o 20:27hod...  

Screenshot_2017-11-30-20-27-49-771_org.zwanoo.android.speedtest.png

Editoval/-a johanes.michal

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím. Já to mám to isté. len trochu  iné rýchlosti Operátor mi doporučil vymeniť ROUTER ale ako vidím, to nepomáha, zbytočne vyložené peniaze.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Telekom by sa asi mal nad tým trochu viac zamyslieť.a  napraviť to.  Ja mám BELKIN n+, podľa IT to postačuje na to, aby  som dostával takú rýchlosť akú si platím.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

u nas ADSL-xl 15/5 mb a po 17-18 tej hodine ten isty problem, download 0,85 mb/S, upload 0,45 mb/S, reset nepomohol

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

zdravym.

u mna to iste platim za 15mb a ibe mi 1mb az 2,5.

da sa s tym nieco robyt?

vypovedat zmluvu pre nedodrzanie zmluvnych podmienok zo strany telekomu?

toto je uz vrchol,som nahnevany,mal som ostat pri konkurencii boli omnoho spolahlivejsi.

prosim o vyjadrenie nejakej kompetentnej osoby k tomuto problemu.

Dakujem 

Miroslav.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

napis na techgroup@telekom.sk alebo zavolaj  sedmickove cislo a poziadaj o reset portu na ustredni, mozno pomoze. Ale to skor vidim problem v ustredniach ze nestihaju 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

1.12.2017 som tam volal asi trikrat a nikto mi to nezdvihal,ako je to mozne ze vam nestihaju zartiadenia,tak s tym nieco robte,ludia vam platia za nejake slusby ktore vobec nie su splnene.

hlavne ze mate milionove zisky ktore niekomu tecu do vreciek ale zakznicií su hlupy,im to istotne bude stacit.

v tejto dobe sa vyhovarat na nestihajuce zariadenia je ubohe,sa mozete hambyt.

Tak sa mi zda ze sa budem musiet zastavyt na urade na ochranu spotrebitela, nech vas tam trosku prekuknu.

Miroslav.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar