Vianočne data

Otázka

  • 0

Chcel by som sa spytat ze preco my neprisli data ked ja som poslal ale prisla mi sms ze data  sa nepridelili k cislu pomozete mi s tym dakujem

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

11 odpovedí na túto otázku

  • 0

nemame carovnu gulu, s tymto im napis na chat alebo zavolaj

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Máš paušál alebo kartu na dobíjanie? 

Je číslo obdarovaného registrované v sieti Telekom?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

neskúšal si poslať dáta cez  sms ?    DARUJ medzera tel.číslo blízkeho na bezplatné číslo 12330

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 skús to cez sms, alebo zajtra kontaktuj pracovníka Telekomu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ani mne sa nepodarilo darovať a dostať dáta. Ohľadom tohto problému som v utorok a stredu volala na Telekom, vo štvrtok som im písala a jediná odpoveď je taká, že ma budú informovať  - len nenapísali kedy. Dúfam, že mi dajú vedieť do skončenia akcie. A to mi teraz končí paušál a neviem, či u nich ostanem. S infolinkou nemám dobré skúsenosti. Veľakrát ma informovali nesprávne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

na fb pisu toto: Momentálne žiaľ evidujeme technický problém s prideľovaním dát, kolegovia o tom vedia  a intenzívne pracujú na jeho odstránení .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ani mne sa nepodarilo darovať a dostať dáta. Ohľadom tohto problému som v utorok a stredu volala na Telekom, vo štvrtok som im písala a jediná odpoveď je taká, že ma budú informovať  - len nenapísali kedy. Dúfam, že mi dajú vedieť do skončenia akcie. A to mi teraz končí paušál a neviem, či u nich ostanem. S infolinkou nemám dobré skúsenosti. Veľakrát ma informovali nesprávne.

Takže dnes sa mi podarilo darovať dáta - ale asi na 50-ty pokus. Pochopím, ak majú technický problém, ale nepochopím, že doteraz - ani týždeň po podaní podnetu ma nedokážu informovať o riešení-neriešení problému.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako sa ti to podarilo, cez aplikáciu alebo správu?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar