Stratila som PIN kód.

Otázka

  • 0

Stratila som PIN kód ,ktorý potrebujem k pripojeniu služby v mojom profile.Ako mám zistiť,aký je,prípadne ako postupovať,aby som dostala nový? 

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Uz to funguje..

Na zaciatku treba dat mobilne cislo co je kontaktne pre pevne sluzby, alebo priamo mobilne cislo ktoreho ID/PIN kod treba.

Funguje to len pre beznych ludi, nie pre firmy.

Editoval/-a Jano

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Po uzatvorení zmluvy ti prišla alebo príde zabezpečená obálka s  PIN kodom - zmluva evidovaná na rodné číslo alebo PID kodom - zmluva evidovaná na IČO.

Ak PIN kód nemáte k dispozícii, je možné požiadať o jeho zaslanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • osobne v predajni Telekom, kde vám zabezpečia zaslanie PIN kódu poštou, v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu 
  • telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor zabezpečí poslanie PIN kód poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
  • e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte identifikátor vášho fixného produktu, číslo adresáta (nájdete ho vo faktúre nad Vašim menom), meno, adresu, dátum narodenia. PIN kód vám bude zaslaný poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu 

Vystavenie a zaslanie PIN kódu je bezplatné

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar