HBO PROGRAMY V HD?

Otázka

  • 0

Dnes  pozeram  ze    mam    HBO   HBO2  HBO3    bez    HD     oznacenia  co  sa  stalo  ? myslim   ani  kvvalita   toku   nezodpoveda  HD    , kedy   pride ku  naprave    ?   mate   to  aj  ostatni  ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

44 odpovedí na túto otázku

  • 1

Ahojte,

sme vo finálnej fáze - ak sa nič neskomplikuje, tak bude problém odstránený tento týždeň. 

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Rovnaky problem. Vsetky HD verzie boli nahradene SD, dokonca chybali aj titulky a lokalizovany dabing konkretne na HBO 2. Co to stvarate?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

volali ste 0800 123 777 ? preco to tak je ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Volal som na poruchy je to vraj chyba poskytovateľa HBO.Telekom to ma na .....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Volal som kamarátovi on ma skylink a jemu HBO ide HD, tak kde je chyba?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Mateyvieme o tomto nieco viacej? Nikde ziadna informacia a podpora skupa na slovo.

Editoval jaroslav.zak

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte,

vypadol zdrojový signál HBO HD, riešime to priamo s HBO: Aby ale nevypadlo HBO úplne, tak sme zaradili dočasne SD verzie. Pevne verím, že k oprave dôjde čo najskôr

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte  stale  nic  ?mate  stale     bez   HD   ?     

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vážený Telekom,

Dokedy si mám platiť HBO HD bez HD ???  Nie je to náhodou tak že vaše pokrytie siete nie je stavané na vašu akciu mesiac HBO zadarmo a tak ste to vykompenzovali tým že ste začali  porušovať zmluvné podmienky pri existujúcich zákazníkoch ? Priznajte farbu ;)  Postavte sa problému čelom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Uz to trva celkom dlhoho a rad by som vedel ako nas...riadne platiacich si za HBO balik, bude Telekom kompenzovat!!

@Matey Ako to vidime? Riesi vobec niekto tento problem a mohli by sme mat oficialne vyjadrenie od Telekomu?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Včera som volal na 0800123777 a pani z podpory sa tvárila, že je to nová vec. Najskôr si zapla TV a povedala, že ona to vidí HD. Potom som sa jej opýtal, že kde vidí to HD a povedala, že keď prepína, tak vpravo dole. Tak som sa jej opýtal, že čo vidí vpravo HORE, či tam vidí modré HD a že nie. Potom pozrela do počítača, že už niekto takéto hlásil v utorok. Zaráža ma, že telekomácky ľudia na podpore nemajú takéto dôležité informácie. Teraz si pripadám, že tam  majú zamestnané brigádničky a nie vyškolený personál.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Stale ani stopa po hd. To si prosim vas ako predstavujete?? Dokedy budeme cakat a kedy zacnete konecne riesit problem, ktory realne existuje???

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

 

No   uz  jeden   HBO  HD  ide   ale    HBO2  ,HBO3, nie 

Editoval Qantas

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

 

 

Editoval Qantas

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Matey Ako dlho bude tento vypadok HBO 2 a 3 v HD este trvat a ako nas mieni Telekom kompenzovat?????? Vypadok trva uz skoro mesiac!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte,

skutočne ma daný problém mrzí, no ide o technický problém na strane HBO. Pevne verím, že to bude doriešené v najbližších dňoch. 

Ohľadom kompenzácie, reklamácií nám môžete napísať tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 niekde som cital ze vraj do vianoc, tak snad - kazdopadne je to pruser

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Matey približný termín vieme kedy bude konečne k dispozícii v HD kvalite?  Trvá to nejako dlho a Telekom hra mŕtveho chrobáka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte,

osobne danú záležitosť urgujem na najvyšších miestach a robím všetko pre to, aby to bolo do Vianoc.

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mám odblokovane HBOčka,je to len dočastne alebo to bude na cele sviatky?Jedná sa o DIGI.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Písal som priamo do HBO centrály tam mi odpísali že problém nie je u nich ale u u Vás tak kde je pravda?  Idú sviatky rad by som sledoval všetko v HD a nie takto :( smutné @Matey

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ono z pohľadu Telekomu je všetko OK. Máte niekto v zmluve napísané, že máte mať HBO v HD kvalite? Telekom ponúka HD balíček za extra peniaze, tak prečo by mal nám užívateľom dávať nejaké HBO v HD.  Buďme radi, že aspoň jedno HBO je v HD.

Toľko k faktom. Iná vec je, že nám končí rok 2017, v Japonsku už vysielajú v 4K a u nás na Slovensku je Telekom presvedčený, že HD je vymoženosť, za ktorú si treba riadne zaplatiť. Čo na tom, že v súčasnosti už je obrovský problém zohnať TV, ktorý je horší ako HD. Proste máme tu televízory  už iba HD a viac TV, ale obsah do toho nie je.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar